تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798543032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتمان سازی مساله جمعیت در جریان نخبگی کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان بسیج دانشجویی: گفتمان سازی مساله جمعیت در جریان نخبگی کشور ضروری است تهران- ایرنا - رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: وظیفه اصلی بسیج دانشجویی دراین حوزه گفتمان سازی در جریان نخبگی و مطالبه گری تخصصی در راستای شناخت معضلات و رفع آن است.


به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی ایرنا، «محمدودود حیدری» روز چهارشنبه در نشست مسوولان علمی دانشجویی کشور اظهار داشت: آمارهای تکان دهنده ای در خصوص جمعیت وجود دارد که باید به طور ویژه به این موضوع توجه کنیم.
وی افزود: فعالیت در این حوزه نباید صرفا با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، بلکه باید با نگاهی علمی و کارشناسی وارد شویم. البته رهبر معظم انقلاب همواره به صورت کارشناسی و علمی اظهارنظر کرده اند.
رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بررسی روند علمی کشور پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد که این وضعیت در سال های اخیر نشاط و پویایی ویژه ای داشته است.
حیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدا گفتمان سازی علمی را مطرح کردند، افزود: هر ناظر منصفی که رشد علمی را بررسی و ریشه یابی کند، نمی تواند منکر تاثیرگذاری رهبر معظم انقلاب در این روند شود.
وی با تاکید بر اینکه گام های آغازین پیشرفت علمی برداشته شده است، ادامه داد: بسیج دانشجویی در این برهه به مسایل علمی، نگاهی راهبردی دارد و نگرانی از افول رشد علمی نیز به همین دلیل است.
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سپری شدن یک دهه از چهار دهه پیشرفت، تصریح کرد: به گمان برخی، صحبت کردن درباره مسایل علمی، سیاسی است اما ما فارغ از موضوعات سیاسی، نگران افت روند علمی کشور هستیم.
حیدری با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید در مسیر رشد کلان علمی نقشی راهبردی برای خود تعریف کند، اظهار داشت: بسیج باید با نگاهی انقلابی، ماموریتی و رسالتی به رشد علمی در کشور توجه کند.
رییس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهداف این سازمان در حوزه علمی افزود: به دنبال مطالبه گری تخصصی هستیم که با رویکرد تشکلی ما همخوانی دارد. عنصر فعال و دانشجوی بسیجی معضلات کشور را بشناسد و در رفع آن مطالبه گری کند.
وی تصریح کرد: آنچه تاکنون نشان داده شده، مطالبه گری های سیاسی و فرهنگی دانشجویان بوده است که این مطالبه گری باید در حوزه علمی نیز افزایش یاید. البته این مطالبه گری هیچ ارتباطی به دولت ها ندارد و در آن منفعت مردم مطرح است.
رییس سازمان بسیج دانشجویی خاظر نشان کرد: دانشجویان با مطالبه گری تخصصی خود به تحقیق و بررسی موضوع تخصصی می پردازند و موضوعات از حالت سیاست زده خارج می شود و برای مردم دلگرمی به وجود می آورد و مشکلی از مشکلات کشور را نیز رفع می کند.
حیدری، فعالیت علمی و رسالت پژوهشی را از دیگر اهداف سازمان بسیج دانشجویی در حوزه علمی عنوان کرد و افزود: علاوه بر مطالبه گری باید به دنبال فعالیت علمی به نفع کشور و با هدف رفع مشکلات داخلی نیز باشیم.
رییس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به خدمات علمی این سازمان گفت: خدمات ما باید در راستای رشد علمی و نیاز کشور در این خصوص باشد و براین اساس باید تورها و بازدیدهای علمی به صورت پررنگ تر برگزار شود.
نشست دو روزه مسوولان علمی نواحی بسیج دانشجویی کشور امروز (چهارشنبه) در سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق آمریکا) آغاز شده است.
فراهنگ(3)**7537**1601**


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن