تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804025161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات اعضای تیم ملی کبدی آقایان و بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در آستانه بازی‌های آسیایی اینچئون؛
اظهارات اعضای تیم ملی کبدی آقایان و بانوان
تیم ملی کبدی آقایان و بانوان کشورمان یکی از کاروان‌های ورزشی اعزامی به مسابقات آسیایی اینچئون هستند که برای شرکت در این رقابت‌ها آخرین مرحله از اردوی آمادگی خود را برگزار می‌کنند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کبدی آقایان و بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی 28 ماه جاری به اینچئون اعزام می‌شوند که بر این اساس اظهارات اعضای کادر فنی و ملی پوشان کبدی را از نظر می‌گذرانیم.

*** اعظم مقصودلو: اردوها کمک زیادی برای حضور قدرتمند به ما کرد

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان گفت: اردوی خوبی را برگزار کرده‌ایم که برای حضور قدرتمند در اینچئون کمک زیادی به ما می‌کند.

اعظم مقصودلو در خصوص تمرین‌های ملی پوشان اظهار داشت: تمرین‌های مفیدی را برگزار می‌کنیم و با توجه به اینکه به موعد اعزام نزدیک می‌شویم هماهنگی‌های آخر را انجام می‌دهیم و تمامی تکنیک‌ها، تاکتیک و مسائل فنی را مرور می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازیکن محروم و مصدوم نداریم و برای حضور قدرتمند در اینچئون آماده هستیم.

وی در مورد حریفان ملی پوشان کبدی کشورمان بیان کرد: ما بازی اول را که بسیار حائز اهمیت است با ژاپن برگزار می‌کنیم؛ بازی دوم را با چین تایپه و در سومین بازیمان در مرحله گروهی به مصاف تیم تایلند می‌رویم.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران در ادامه افزود: اگر در گروهمان صدرنشین شویم قبل از فینال به مصاف کرده می‌رویم که در صورت شکست کره مقابل تیم هندوستان بازی می‌کنیم. اگر هم در گروهمان دوم شویم در مرحله دوم با هندوستان رقابت می‌کنیم.

به هر حال ما تمام پیش بینی‌های لازم را کرده‌ایم که اگر مقابل تیم قدرتمند هندوستان حاضر شویم بتوانیم قوی ظاهر شویم و این تیم را شکست بدهیم .

اعظم مقصودلو در پایان خاطرنشان کرد: 4سال پیش مدال نقره ما به برنز تبدیل شد و پس از آن تمرینات مداومی برگزار کردیم و سرمایه‌گذاری خوبی نیز انجام دادیم که امیدوارم امسال بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

*** مرضیه عشقی: مدال نقره و برنز ما را راضی نمی‌کند

ملی پوش کبدی بانوان گفت: نزدیک به 8 ماه است که اردو برگزار می‌کنیم و در این مدت 10 مرحله اردو پشت سر گذاشته‌ایم که این اردوی پایانی ما برای رقابت‌های آسیایی است و به آمادگی کامل رسیده‌ایم.

مرضیه عشقی در خصوص بازی‌های تدارکاتی آماده سازی رقابت‌های آسیایی بیان کرد: با تیم‌های تایلند نایب قهرمان المپیک گوانجو و کره مقام سوم المپیک داخل سالن اینچئون بازی تدارکاتی برگزار کردیم که باعث شناخت نقاط ضعفمان شد و در این مدت باقی مانده توانستیم اشکالات خود را رفع کنیم.

وی ادامه داد: ما زحمت‌های زیادی کشیدیم و امیدواریم بتوانیم طلسم همیشگی تیم هند را بشکنیم و مقابل این تیم پیروز شویم.

وی افزود: اردوهای فشرده زیادی از لحاظ تاکتیکی داشتیم و همچنین بازی‌های تدارکاتی کمک زیادی به شناخت جدیدترین تمرین‌های تیم‌های حریف کرد.
از نظر فنی تمرین‌های خوبی انجام دادیم و چیزی برای گرفتن مدال طلا کم نداریم.

ملی پوش کبدی کشورمان در خصوص حریفانش در رقابت‌های آسیایی اینچئون بیان کرد: قدرتمندترین حریف ما تیم هند است البته نمی‌شود از تیم‌هایی مثل کره، تایلند، ژاپن و چین تایپه غافل شد.
این تیم‌ها اردوهای مشترک و بازی‌های دوره‌ای برگزار کرده‌اند اما ما هم بازیهایشان را آنالیز کرده‌ایم و نسبت به نقاظ ضعف و قدرتشان آشنا هستیم و همانند آنها زحمت کشیده‌ایم.

مرضیه عشقی در ادامه اظهار داشت: ما می‌توانیم در بازی فینال تیم هند را در نظر بگیریم اما قبل از آن باید با تیم‌هایی مثل کره، تایلند و چین روبرو شدیم که با پیروزی مقابل این تیم‌ها می‌توانیم در فینال به مصاف هند برویم.

وی افزود: ما امسال برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رویم. المپیک سال گذشته نایب قهرمان شدیم اما امسال مدال نقره و برنز ما را راضی نمی‌کند چون شایسته دریافت مدال طلا هستیم و تمام انگیزه‌مان را برای کسب این مدال گذاشته‌ایم.

ملی پوش کبدی کشورمان در مورد امکاناتی که برایشان فراهم شده گفت: فدراسیون و کمیته ملی المپیک از ما پشتیبانی کرده‌اند و به خاطر شکست از کبدی بانوان و سابقه درخشانش میدانند سرمایه گذاریشان بیهوده نیست و نتیجه بخش است و ما هم امیدواریم بتوانیم پاسخگوی این حمایت‌ها باشیم.

مرضیه عشقی در پایان درباره قول قهرمانی به طرفداران کبدی خاطرنشان کرد: ما از زندگی خود گذشته‌ایم و سختی کشیده‌ایم برای اینکه بتوانیم بجنگیم تا هم دل مردم کشورمان را شاد کنیم و هم پاسخگوی حمایت‌های مربیان و فدراسیون باشیم.

*** هنگامه بورقانی: مدالی که شایسته ایران است به ارمغان می‌آوریم

جوانترین ملی پوش کبدی گفت: ما برای کسب مدال طلا به مسابقات آسیایی می‌رویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم مدالی که شایسته ایران است را بگیریم.

مریم بورقانی در خصوص وضعیت تیم ملی کبدی بیان کرد: ما به آن درصدی از آمادگی که انتظار داشتیم رسیده‌ایم و کادر فنی و هم کارهای هماهنگی را انجام می‌دهند.

وی در مورد شناخت از حریفان تیم ملی کبدی بانوان ایران در رقابتهای آسیایی گفت: تیم ملی هند قدرتمندترین حریف ما است اما بقیه تیمها را نمی‌شود دسته کم بگیریم زیرا ژاپن در مسابقات چهار جانبه کشورش اول شده و کره هم که میزبان این مسابقات است و از مربی هندی استفاده می‌کند همچنین هدایت تیم ملی تایلند نیز مربی هندی به عهده دارد که همانطور که می‌دانیم این کشور مهد کبدی جهان است.

وی ادامه داد: سال 2013 با این تیمها روبرو شده‌ایم و اکنون هم بر اساس آنالیزی که انجام داده‌ایم می‌دانیم که تمامی حریفان سرسخت هستند از ژاپن که اولین بازیمان با این تیم است گرفته تا هند که امیدوارم در فینال مقابل هم ظاهر شدیم ملی‌پوش کبدی بانوان ایران درباره حمایتهایی که از این تیم می‌شود تصریح کرد: فدراسیون و کادر فنی تلاش می‌کنند هر چیزی که ما احتیاج داریم فراهم کنند.

همچنین به دلیل قرار گرفتن در جو بزرگ مسابقات آسیایی ما ناخودآگاه دچار استرس می‌شویم که کادر فنی و فدراسیون تلاش می‌کنند با روشهای مختلف از استرسمان کم کنند.

مریم بورقانی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که ما به عنوان بهترینهای کبدی ایران انتخاب کرده‌اند امیدواریم شایستگی این انتخاب را نشان دهیم و دست پر از رقابتهای آسیایی به کشورمان باز گردیم.

***مازندرانی: تنها تیم ناشناخته کره است

سرمربی تیم ملی کبدی آقایان کشورمان گفت: وضعیت شرایط بازیکنان خوب است مصدومیت خاصی نداریم و آماده حضور در رقابتهای آسیایی هستیم.

مازندرانی در خصوص حریفان کشورمان در رقابتهای اینچئون گفت: سرسخت‌ترین رقیب ما تیم هند است که آن را آنالیز کردیم و با تیم پاکستان هم بازی تدارکاتی داشته‌ایم بنابراین تنها تیم ناشناخته کشور کره است که میزبان مسابقات آسیایی اینچئون است.

وی ادامه داد: با تجربه‌ای که دارم نمی‌توان حتی ضعیف‌ترین تیمها را دست کم گرفت زیرا همه برای کسب مدال طلا به میدان می‌آیند و ماهم از لحاظ قدرت، پتانسیل و تاکتیک به آمادگی رسیده‌ایم.

مازندرانی در خصوص شانس ایران برای کسب مدال طلا گفت: ما صد در صد برای مدال طلا به میدان می‌رویم اما خیلی روی این مسئله بزرگ نمایی نمی‌کنیم و تمام تلاشمان این است که در بازیهای گروهی حضور قدرتمندی داشته باشیم تا برای کسب مدال طلا به فینال راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی آقایان ایران در پایان خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم بازی صادقی ارائه بدهیم و امیدواریم این کسب متفاوت با کسب مدال طلا همراه باشد.

***فرهاد رحیمی: بیشترین دغدغه بازیکنان مالی است

بازیکن تیم ملی کبدی کشورمان گفت: از وضعیت راضی هستیم اما بازیکنان بیشتر دغدغه مالی دارند که اگر این مشکل هم حل شود ما روحیه خوبی برای رقابتهای آسیایی داریم.

فرهاد رحیمی در خصوص شرایط تیم ملی کبدی اظهار داشت: تیم آماده است و با برنامه‌ریزی برای قهرمانی به اینچئون می‌رویم هر اردو نسبت به قبل بازیکنان پیشرفت می‌کنند.
البته مشکل در هر تیمی است و فدراسیون و کادر فنی تمامی تلاش خود را می‌کنند تا جایی که می‌توانند کم و کسری برای ملی‌پوشان نگذارند.

وی ادامه داد: نسبت به دوره‌های قبل امکانات از لحاظ رفاهی پوشاک، غذا و ... بهتر شده و به این امکانات اضافه شده است.

ملی‌پوش کبدی کشورمان در مورد شناخت حریفان بیان کرد اولین حریف قوی ما همیشه هند بوده، پاکستان و کره هم که میزبان این رقابتها است تیمهای سرسختی هستند.
اولین بازی ما مقابل مالزی است اگر در مرحله گروهی صدرنشین گروهمان شویم به مصاف پاکستان می‌رویم و در صورت پیروزی مقابل این دو تیم در فینال با هند مسابقه می‌دهیم.

فرهاد رحیمی در خصوص امید برای کسب مدال طلا تصریح کرد: بازیکنان اعزامی 12 نفری هستند که شایسته کسب مدال طلا هستند و به خاطر همین به طور قطع برای دریافت این مدال به میدان می‌رویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از طرف خودم و دیگر اعضای تیم ملی کبدی قوی می‌دهم تمام تلاشمان را بکنیم که در این رقابت بهترین باشیم و سربلند به ایران بازگردیم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن