تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام خانه کشاورز: اعتبارات مقطعی، بحران آب را حل نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام خانه کشاورز: اعتبارات مقطعی، بحران آب را حل نمی کند اصفهان- قائم مقام خانه کشاورز ایران گفت: بحران آب تهدیدی جدی برای کشور است و تخصیص بودجه های مقطعی نمی تواند این مشکل را حل کند.


به گزارش ایرنا، عنایت الله بیابانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح خانه کشاورز استان اصفهان خواستار تبدیل شعار در زمینه آب به شعور شد و افزود: بحران آب تنها با کمک مردم و مدیریت صحیح قابل حل خواهد بود.
وی گفت: اگر مسوولین، فرهنگ مصرف صحیح آب را در بخش کشاورزی نهادینه کرده بودند، حال و روز بخش کشاورزی استان اصفهان اینگونه نبود.
وی با مقایسه وضعیت تولیدات بخش کشاورزی استان اصفهان در حال و گذشته گفت: استان اصفهان و کشاورزان این منطقه به کمک نیاز دارند و نمایندگان مجلس باید آنان را در این مسیر همراهی کنند.
بیابانی از خانه کشاورز ایران به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور در تاریخ ایران یاد کرد و افزود: دفاتر نمایندگی خانه کشاورز ایران در 29 استان و 132 شهرستان فعال است.
وی تصریح کرد: این نهاد قدرت خود را از پایین ترین قشرهای جامعه می گیرد و وامدار هیچ نهادی نیست.
بیابانی گفت: نارسایی های استانی به این خانه منعکس شده و توسط 32 تن از کارشناسان خبره بخش کشاورزی بررسی و پیگیری می شود.
قائم مقام خانه کشاورز ایران اظهار کرد: این سازمان دیده بان حقوق کشاورزان است و نظرات کارشناسی خود را به مجلس و دولت اعلام می کند.
وی رسیدن به اهداف کشاورزان را با همراهی و همدلی با این نهاد امکان پذیر دانست.
پ / 7135/607


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن