تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798412793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری جدی مردم در انجام سرشماری کشاورزی به توسعه روستاها کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار فومن همکاری جدی مردم در انجام سرشماری کشاورزی به توسعه روستاها کمک می کند رشت - ایرنا - فرماندار فومن گفت: همکاری جدی روستائیان در اجرای دقیق سرشماری عمومی کشاورزی به توسعه روستاها کمک شایانی می کند.


"اسماعیل قربانزاده" روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی طرح سرشماری عمومی کشاورزی فومن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از پنجم مهرماه امسال در این شهرستان آغاز می شود.
وی اضافه کرد: بخش کشاورزی به دلیل سهم قابل توجه در تولید ناخالص داخلی و شاغلان کشور یکی از بخش های مهم اقتصاد در کشور است.
فرماندار فومن تصریح کرد: تهیه آمار دقیق از امکانات و توانمندی های کشاورزی برای توسعه روستاها بسیار مفید است.
قربانزاده با بیان اینکه این طرح تا 18 آبان ادامه می یابد، بیان کرد: انتظار داریم تمامی کشاورزان همکاری لازم را برای اجرای درست این طرح با کارشناسان این دستگاه داشته باشند.
وی ادامه داد: کشاورزان با ارائه اطلاعات مناسب و درست می توانند مسوولان شهرستان، استان و کشور را در جهت رسیدن به اهداف این سرشماری یاری کنند.
فرماندار فومن در ادامه با اشاره به اهمیت تامین اعتبار برای آبادانی روستاه بیان کرد: امسال شش میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.
قربانزاده با این میزان اعتبار 70 طرح عمران و آبادانی در سطح روستاهای بخش های مرکزی و سردارجنگل این شهرستان اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: این تعداد طرح در بخش های راه ارتباطی و پل سازی، اجرای طرحهای هادی و بهسازی روستایی،ساماندهی زباله ها و نیز طرحهای توسعه کشاورزی و صنعتی در سطح روستای فومن به اجرا در می آید.
نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این کارگاه آموزشی گفت: سرشماری دقیق کشاورزی برای برنامه ریزی های حساب شده،بسیار دارای اهمیت است و وجود آمار جامع کشاورزی علاوه بر کمک به برنامه ریزی دقیق، از هدر رفت سرمایه جلوگیری می کند.
"ناصر عاشوری" با بیان اینکه برون رفت این سرشماری، در اجرای عدالت اجتماعی نیز نقش آفرین خواهد بود، افزود: جمع آوری اطلاعات درست در این طرح که با همکاری کشاورزان انجام می گیرد، می تواند مسوولان بخش کشاورزی را در جهت رفع مشکلات این بخش یاری کند و زمینه جذب اعتبارات لازم را نیز فراهم سازد.
وی در ادامه به خرید هفت میلیون تن گندم در سطح کشور اشاره و بیان کرد: در حال حاضر کشور نیاز به واردات پنج میلیون تن گندم دیگر دارد که امیدواریم با حمایت دولت و افزایش تولیدات داخلی ،جلوی واردات مجدد گرفته شود.
مدیر جهاد کشاورزی فومن نیز در این کارگاه گفت: 25 آمارگیر و کارشناس کشاورزی از پنجم مهرماه لغایت هجدهم آبانماه سالجاری در طرح سرشماری عمومی کشاورزی این شهرستان فعالیت دارند.
"محمدرضا ابراهیم زاده" بیان کرد: این شهرستان دارای 13 هزار و 870 هکتار شالیزار است که سالیانه بیش از 47 هزار تن برنج سفید تولید می کند.
شهرستان فومن دارای دو بخش مرکزی و سردارجنگل و سه شهر فومن، ماسوله و ماکلوان با بیش از 94 هزار نفر جمعیت است و در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد.ک/3
7294/ 603


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن