تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشست هم اندیشی توسعه کشاورزی استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری نشست هم اندیشی توسعه کشاورزی استان اردبیل اردبیل - ایرنا - نشست هم اندیشی توسعه کشاورزی استان اردبیل با حضور اساتید دانشگاه ها و مدیران اجرایی بخش کشاورزی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی ، محمدباقر بهشتی معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل در این نشست با اشاره به این که استان اردبیل دارای جاذبه های گردشگری و کشاورزی است گفت: این استان زمانی می تواند توسعه یابد که با اولویت قرار دادن صنایع دانش بنیان صنعتی شود.
وی افزود: مسوولیت اصلی در توسعه صنایع دانش بنیان بر عهده دانشگاه ها است و مراکز علمی استان باید در این زمینه بیشتر فعال باشند.
وی خواستار تشکیل کارگاه های مشترک با تحقیقات کشاورزی شده و از اساتید و دانشگاهیان خواست راهکارها و یافته های جدید پایان نامه های ارشد و دکتری و مقالات جدید در این کارگاه ها مطرح شود.
دکتر گودرز صادقی رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این نشست احساس مسوولیت نسبت به نجات محیط زیست ، نجات دامپروری و نجات کشاورزی در استان را ضروری دانست.
داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل هم با اشاره به مشکلات کم آبی و خشکسالی در کشور گفت: ما باید طرز نگاه هایمان در زمینه چگونگی مصرف آب را تغییر دهیم.
استان اردبیل در تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و سیب زمینی و محصولات باغی از قطب های مهم کشاورزی کشور است.
594/530


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن