تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در شازند بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ششمین بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در شازند بهره برداری شد اراک - ایرنا - ششمین بازارچه صنایع دستی استان مرکزی روز دوشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، فرماندار شازند و مسوولان محلی این شهرستان به بهره برداری رسید


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری درآیین راه اندازی این مجموعه گفت: براساس تفاهم نامه کمیسیون امور بانوان فرمانداری شازند با معاونت میراث فرهنگی، این بازارچه برای فروش محصولات صنایع دستی بانوان هنرمند راه اندازی شده است.
"سید محمدحسینی" تعداد زیاد گردشگران در ایام تعطیلات تابستان ونوروز درعباس آباد شازند و داشتن ظرفیت مناسب برای عرضه محصولات دستی را از دلایل افتتاح این بازارچه عنوان کرد.
وی بیان کرد: به منظور رونق گردشگری ضروری است بازارچه های صنایع دستی بومی درهر منطقه راه اندازی شود تا محصولات تولیدی صنایع دستی ویژه هر شهرستان دراختیار گردشگران قرار گیرد.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازارچه در سه طبقه به وسعت 70 مترمربع در رشته های معرق، مشبک چوب، پیکره تراشی، قلم زنی و میناکاری با صرف 450 میلیون ریال احداث شده است.
"قاسم کاظمی" افزود: طبقه همکف این بازارچه برای برگزاری دوره های آموزش صنایع دستی با تجهیز کارگاه چوب و سفالگری، طبقه دوم عرضه وفروش تولیدات هنرمندان و در طبقه سوم علاقه مندان می توانند با پوشیدن لباس محلی در آتلیه عکس یادگاری تهیه کنند.
وی اظهار کرد: برای هر یک از شهرستانهای استان مرکزی به منظور راه اندازی کارگاه و بازارچه صنایع دستی از ردیف 180 اعتبار مصوب شده است.
وی گفت: بازارچه عباس آباد شازند به همت معاونت صنایع دستی اداره کل استان، کمیسیون امور بانوان، اداره فنی و حرفه ای، شهرداری و فرمانداری شازند راه اندازی و افتتاح شده است.
هم اکنون در شهرستانهای شازند، محلات، خمین، و اراک از توابع استان مرکزی بازارچه و کارگاه تولید صنایع دستی دایر است.ک/3
2482/559


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن