تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820335052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلکو بايد در مقابل تروريسم و خشونت برنامه ريزي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۳ب.ظ)
معاون رئيس جمهور: آلکو بايد در مقابل تروريسم و خشونت برنامه ريزي کند معاون حقوقي رئيس جمهور تصريح کرد: حقوق بين الملل براي مبارزه با تروريسم ابزارهاي لازم را در اختيار دارد و آلکو هم بايد در مقابل تروريسم و خشونت برنامه ريزي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، الهام امين زاده معاون حقوقي و بين الملل رئيس جمهور در پنجاه و سومين اجلاس سالانه سازمان حقوقي مشورتي آسيايي آفريقايي آلکو تصريح کرد: آلکو نشان مي دهد که تنها از طريق قانون مي توان همزيستي مسالمت آميز در آسيا و آفريقا داشت. حقوق بين الملل نبايد در انحصار تعداد محدودي از کشورها باشد و نبايد به صورت گزينشي از آن استفاده کرد و نبايد شکل گيري آن متاثر از رويه هاي معدودي از قدرت ها باشد. از طريق چنين فرآيندي همه ملل نسبت به حقوق بين المللي احساس مالکيت مي کنند.
وي ادامه داد: آنچه ما هشدار داديم اين است که ممکن است بحران سوريه به کشورهاي همسايه برسد، ما به دوستان خود گفته ايم که بايد از تاريخ درس بگيرند و تروريسم هيچ قانون، حد و مرز و حدودي را نمي شناسد.
امين زاده با اشاره به پيشنهاد رئيس جمهور کشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل در سال گذشته مبني بر طرح جهان عاري از خشونت و افراطي گري گفت: رئيس جمهور با اين طرح قصد داشت به جهانيان نسبت به اين خطر هشدار دهد چرا که اين پيام امروز بيش از روزهاي گذشته اهميت دارد و جهان دريافته که همه در عمل و در کلام بايد بر عليه افراطي گري و خشونت متحد شوند.
وي تصريح کرد: حقوق بين الملل براي مبارزه با تروريسم ابزارهاي لازم را در اختيار دارد و آلکو هم بايد در مقابل تروريسم و خشونت برنامه ريزي کند. اين اجلاس فرصت مغتنمي براي بررسي مجدد موضوعات قديمي از جمله مسئله فلسطين و معضل آوارگان فلسطيني که در سطح نگراني هاي جامعه جهاني است، ايجاد مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن