تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803554036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناحیه مقاومت بسیج بیرجند 65 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ناحیه مقاومت بسیج بیرجند 65 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می کند بیرجند - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، این فرماندهی با کمک دستگاه های اجرایی شهرستان بیرجند 65 برنامه فرهنگی خاص به منظور تجدید خاطرات و نیز آگاهی نسل جوان و نوجوان با ایثارگری های دوران طلایی دفاع مقدس تدارک دیده است.


سرهنگ ˈصفر علی اسماعیلیˈ روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این برنامه ها در سه سطح "اقشار"،"شهرستانی" و نیز "استانی و سراسری" برنامه ریزی شده است.
وی گفت: سطح اقشار شامل برنامه هایی است که اقشار مختلف مردم و بسیج در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، عشایر و روستاها، کارخانجات و محلات مختلف برگزار خواهد شد که ویزیت رایگان و برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله اینها می باشد.
اسماعیلی افزود: در سطح شهرستان بیرجند نیز برنامه های خاصی تدارک دیده ایم که اجرای آن به مشارکت سایر دستگاه ها نیاز دارد و برپایی رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور از جمله مهمترین این برنامه ها است و اجرای برنامه پیاده روی خانوادگی و همایش تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله اینها می باشد.
وی در تشریح برنامه های استانی و سراسری نیز گفت: برپایی نمایشگاه ها و نیز جلسات سخنرانی توسط حوزه های مقاومت از جمله این برنامه ها می باشد.
سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه امسال برنامه خاصی با همکاری رسانه ملی تدارک دیده شده که در بیرجند برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه برگزاری نمایش رزمی آیه های استقامت به همراه نمایش بخش هایی از دفاع مقدس و گوشه هایی از استقامت مسلمانان در طول تاریخ اسلام به مناسبت هفته دفاع مقدس است.
وی گفت: این نمایش با هدف ترویج ارزش های دفاع مقدس و آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری های دفاع مقدس و به صورت زنده برگزار می شود.
سرهنگ اسماعیلی افزود: رزمایش شامل 15 قسمت است که از عاشورا شروع می شود و به سال 1393 در جمهوری اسلامی ایران ختم می شود که شروع برنامه نمایشی با جنگ نرم و واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و کاروان شهدا است و با جنگ نرم و آسیب ها و تهاجمی که امروز دشمنان بر علیه ما دارند پایان می یابد.
وی ضمن بیان این که نمایش گوشه هایی از عملیات بیت المقدس و مقاومت 34 روزه مردم و در نهایت پیروزی رزمندگان در خرمشهر در سال 61، بخش مهمی از این برنامه نمایشی است، گفت: رزمایش از عصر روز 31 شهریور به مدت دو هفته تا 20 روز و توسط بخش های فرهنگی، مهندسی، رزم و پشتیبانی رزم سپاه انصارالرضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در منطقه رزمایش واقع در انتهای خیابان شهید آیت الله غفاری و بالاتر از بیدخت برگزار می شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند نیز گفت: دوران شکوهمند دفاع مقدس، بخشی از تاریخ ارزشمند ملت ایران در مقابل یورش نیروهای خارجی می باشد که از خودگذشتگی مردم و رزمندگان در آن دوران، این دوره خاص را نسبت به سایر جنگ های تاریخ متمایز کرده است.
ˈعلی جزندریˈ افزود: با این حال نباید فراموش کنیم امروز با نسلی روبرو می باشیم که یا آن دوران را اصلا ندیده اند و یا به دلیل کمی سن، درک درستی از آن دوران ندارند و این وظیفه ما و بخصوص یادگاران دوران دفاع مقدس است تا با شیوه های مختلف و جذاب پیام های آن دوران طلایی را به نسل امروز منتقل کنند.
وی گفت: هر چند بخشی از برنامه ها تعریف شده و مدون می باشد، اما شایسته است در تبیین و انتقال مفاهیم و پیام های دوران دفاع مقدس نوعی تحول و نوآوری را به کار بست تا هر سال این مفاهیم را با ادبیاتی جدید و بدیع منتقل کنیم.666 /665


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن