تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799630939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار کد اجرایی گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان طرزطلب :
طرح نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار کد اجرایی گرفت
خرم آباد - خبرگزاری مهر: مجری طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان گفت: طرح تلمبه ذخیره ای رودبار لرستان کد اجرایی گرفته و برای آن در سالجاری نیز درخواست بودجه شده است.



به گزارش خبرگزاری مهر، محسن طرزطلب در این رابطه افزود:  یکی از موارد مهم در این طرح این است که بتوانیم عملیات اجرایی طرح تلمبه ذخیره ای این پروژه که ظرفیت آن 1000 مگاوات است را آغاز و همین روند پرسنل کاری را در پروژه حفظ کنیم. وی افزود: مناقصه این طرح نیز انجام و پیمانکاران آن انتخاب شده است که با تامین بودجه در نظر داریم تا نیمه در نیمه دوم سالجاری وارد فاز اجرایی پروژه شویم. مجری طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان در خصوص نیروگاه سد اصلی که به ظرفیت 450 مگاوات مراحل پایانی ساختمانی خود را سپری می کند اظهار داشت: برنامه ریزی شده تا هر دو واحد نیروگاه خود سد نیز طی سال آینده به شبکه سراسری برق تحویل شوند. طرزطلب افزود: سد و نیروگاه رودبار لرستان به عنوان اولین سازۀ بزرگ آبی بر روی رودخانه رودبار از سر شاخه های دز در100کیلومتری جنوب شهرستان الیگودرز در استان لرستان در حال ساخت است. بنابر این گزارش سد و نیروگاه رودبار با هدف تولید انرژی برق‌آبی، کاهش هزینه استهلاک نیروگاه‌های حرارتی، اشتغالزایی در منطقه در حین اجرای طرح و در دوران بهره‌برداری و ایجاد محیط تفریحی و توریستی برای گردشگران داخلی در شهرستان الیگودرز در دست اجراست. مطالعات مرحله پیش شناخت و شناخت طرح های تولید انرژی برقابی حوزه رودخانه دز و سرشاخه‌های آن تا قبل از بهمن ماه 1372 انجام شد. در آذر ماه 1373 مطالعات مرحله اول طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان توسط مهندسین مشاور آغاز و در بهمن ماه 1381 مطالعات فاز دوم طرح با مشارکت شرکت مهندسین مشاورقدس نیرو و رهبری شرکت مشاور انگلیسی هالکرو ادامه یافت و عملیات اجرایی راهها و تونلهای دسترسی و تونل انحراف در نیمه دوم سال 82 آغاز شد. سد رودبار لرستان بر روی رودخانه رودبار از سرشاخه‌های شرقی حوزه آبگیر رودخانه دز و در فاصله حدود 100 کیلومتری جنوب شهرستان الیگودرز در استان لرستان واقع شده است. وجود اختلاف ارتفاع طبیعی بیش از 300 متر بین محور سد و نیروگاه، استقرار محل اجرای پروژه در استان لرستان و در مجاورت استانهای اصفهان و چهارمحال بختیاری و خوزستان، تنوع آب و هوایی، توپوگرافی پر شیب، صعب العبور بودن و دسترسی های دشوار منطقه، وجود طبیعت بسیار بکر و زیبا و جاذبه های گردشگری در منطقه مانند آبشار آب سفید و عبور خط انتقال 400 کیلوولت شهید عباسپور - انجیرک از محل کلیدخانه طرح از جمله ویژگیهای این طرح ملی است.


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن