تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820076915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرضا: انتقال پیام و تجربیات جنگ مهمترین وظیفه ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار شهرضا: انتقال پیام و تجربیات جنگ مهمترین وظیفه ماست اصفهان – فرماندار شهرستان شهرضا گفت: انتقال پیام و تجربیات جنگ به نسل سوم از مهمترین وظایف ما در خصوص دفاع مقدس است.


به گزارش ایرنا، "سیدرضا عقدایی" روز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهرضا گفت: ملت ایران اسلامی در هیچ مقطعی ازتاریخ اهل جنگ نبوده و نخواهد بود اما اگر اشتباهی از سوی دشمن سر زند و تعرضی اتفاق بیفتد قاطعانه پاسخ می دهد.
عقدایی افزود: دفاع از آب و خاک و مملکت منحصر به زمان خاصی نبوده و مردم ایران زمین در تمام دوران تاریخ به مدافعان کشور خود مشهور بوده اند.
وی تصریح کرد: در بررسی های تاریخی می توان به خوبی حضور زنان شیردل را در دفاع از ایران مشاهده کرد.
رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرضا گفت: امروز فقط موشک و سلاحهای نظامی تهدید نیست بلکه خرابکاریهای رایانه ای که از طریق شبکه های اینترنتی صورت می گیرد از تهدیدات است.
عقدایی اظهار داشت: در حال حاضر مرزهای جغرافیایی تعیین کننده خطوط جنگی نبوده بلکه این خطوط به صورت نامشهود درقالب های مختلف از جمله تکنولوژی های نوین و غیره تعریف می شود.
رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرضا از برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
دراین جلسه اعضای کمیته های هفت گانه شامل کمیته نیروهای مسلح، فرهنگی، تبلیغات، اطلاع رسانی، بصیرت افزایی، بانوان و امنیتی معرفی شدند و مقرر شد تا نتایج وبرنامه های دفاع مقدس شهرستان شهرضا تا 30شهریور به فرمانداری اعلام شود.
شهرستان شهرضا با 152 هزارو 396 نفر جمعیت و دو شهر شهرضا و منظریه ، همچنین 23 روستا در 80 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع است.
پ / 7144/607


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن