تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802951403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: از 24 تا 27 شهریورماه در تهران برپا می شود، برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته تهران - ایرنا - نخستین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته ˈایران فارماˈ بیست و چهارم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، این نمایشگاه با حضور مقامات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط دایر می شود.
در این نمایشگاه بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هند، آلمان، امارات متحده عربی و انگلیس جدیدترین و نوین ترین تولیدات دارویی و همچنین تجهیزات و صنایع مرتبط با تولید و توزیع دارو را ارائه کرده و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
این دوره از نمایشگاه که تا 27 شهریور ماه برپا خواهد بود، انواع دارو و صنایع دارویی و خدمات وابسته در قالب گروه های کالایی داروهای انسانی، تحقیق و توسعه در حوزه مهندسی دارویی، شیمی، بیولوژی مولکولی و فرمولاسیون، مواد اولیه دارویی، تولید دارو و ضدعفونی کننده، داروهای گیاهی، خدمات بازرگانی شامل واردات مواد اولیه دارو، داروهای ساخته شده، تجهیزات پزشکی، مواد اولیه و موثره دارو، ماشین آلات ارایه دهنده خدمات واردات و صادرات دارو، شرکت های ارایه دهنده خدمات چاپ و بسته بندی مرتبط با صنعت داروی، مواد آرایشی و صادرات محصولات دارویی و صنعت پخش و بسته بندی، به نمایش گذاشته می شود.
در این نمایشگاه همچنین پیشرفت های مهم صنعت دارویی کشور از جمله عرصه‎های نوین تولید داروهای با فنآوری بالا، نظیر داروهای نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی نیز ارائه خواهد شد.
معرفی توانمندی های صنعت دارو کشور، آشنائی تولیدکنندگان با پیشرفت های جهانی این حوزه، تبادل دانش و تجربه بین داروسازان، بررسی مسایل و مشکلات حوزه تولید دارو کشور، اشتغالزایی، توسعه تولید و صادرات و یافتن بازارهای صادراتی از جمله اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته است.
در اولین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته؛ شرکت های تولیدکننده دارو، مواداولیه و موثره دارو، ماشین آلات دارویی، ارایه دهنده خدمات واردات و صادرات دارو و سایر شرکت های مرتبط با این حوزه حتی شرکت های ارایه دهنده خدمات چاپ و بسته بندی مرتبط با صنعت داروی داخلی و خارجی، حضور خواهند داشت.
برگزاری چهار کنفرانس و نشست علمی آموزشی با حضور متخصصان و کارشناسان، حضور و بازدید هیات های داخلی و خارجی، بازدید گروهی دانشجویان رشته های پزشکی دانشگاه ها، از برنامه های جانبی نخستین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته خواهد بود.
نخستین نمایشگاه بین المللی دارو،صنایع و خدمات وابسته(ایران فارما)به همت سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، سندیکای صنایع داروهای انسانی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
یادآوری می شود، در حال حاضر بیش از 100 کارخانه داروسازی، حدود80 کارخانه تولید مواد اولیه و موثره، ده ها شرکت توزیع دارو به صورت سراسری و منطقه ایی و شرکت های تخصصی واردات و صادرات دارو در کشور فعال هستند.
با توجه به اینکه داروهای ساخت داخل عمدتا داروهای ضروری و پرمصرف هستند، از حدود دو هزار و 900 قلم دارو که در فهرست دارویی کشور ایران (اعم از قرص، شربت، ویال، سرم، کپسول و...)، درج شده و تجویز می شود، بیش از دو سوم ساخت داخل است و این حجم از تولید داخل اعم از داروی ساخته شده و مواد اولیه، سالانه از خروج میلیاردها دلار ارز جلوگیری کرده و برای حدود 20 هزار نفر ایجاد شغل کرده که اکثرا دارای تحصیلات بالاتر از دیپلم هستند.
کل ارزش بازار دارویی کشور حدود 5 هزارمیلیارد تومان و ارز مصرفی در این حوزه( اعم از بخش تولید و واردات داروی ساخته شده)، کمتراز 2 میلیارد دلار است.
اقتصام(2)1574**1558


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن