تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار خودروی استثنایی در ایران/تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:سافتستان:

سرمربی تازه پرسپولیس دوران طولانی ۱۷ ساله حضور در تیم مورد علاقه اش را در نهایت به سرمربیگری این تیم پیوند داد. در این مطلب ویژه نکته هایی از حمید درخشان خواهید خواند که کمتر آن را شنیده اید:
20 نکته از سرمربی تازه پرسپولیس



۱٫ حمیدرضا درخشان متولد سوم بهمن ۱۳۳۶ است و نام کامل او حمید درخشان فرکوش است. ۲٫ حمید درخشان در اسفند ۱۳۵۵ توسط مرحوم منصور امیرآصفی به پرسپولیس آمد او پیش از آن در تیم جوانان مزدا بازی می‌ کرد. ۳٫ اولین بازی رسمی او برای پرسپولیس درحالی رقم خورد که به رای امیرآصفی جایگزین علی پروین در میدان شد. اولین شعار درباره او اتفاقا با علی پروین توام شد. «علی حقت رو خوردن/ بجات بچه رو بردن» ۴٫ در همان سال اول حضور در پرسپولیس عضو تیم ملی جوانان شد و با تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران با شکست ۴ ـ ۳ برابر عراق عنوان دوم را به دست آورد. قبل از آن تیم ملی جوانان ۴ سال پیاپی قهرمان آسیا شده بود. ۵٫ در روز ۱۴ شهریور ۱۳۵۹ در شهر ابوظبی اولین بازی ملی خود را برابر تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی انجام داد. در این دیدار حمید درخشان پیراهن تیم ملی را در کنار حجازی، نصرالله عبداللهی، ایرج دانایی فرد، حسن روشن، عبدالرضا برزگری، حسین فرکی و … به تن کرد. ۶٫ در بازی های آسیایی ۱۹۸۲ دهلی نو ضمن به دست آوردن پیراهن ثابت تیم ملی یکی از مهمترین گل های خود را در زندگی ورزشی مقابل کره جنوبی به ثمر رسانده و باعث صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شد. ۷٫ با انتخاب اهالی رسانه ها در سال های ۱۳۶۱، ۱۳۶۲، ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ عضو تیم منتخب سال فوتبال تهران برگزیده شد. ۸٫ در سال ۱۳۶۴ از ۹ هفته برگزاری مسابقات به صورت مشترک در کیهان ورزشی و دنیای ورزش ۳ بار بازیکن برتر هفته انتخاب شده و به عنوان بهترین بازیکن سال برگزیده شد. ۹٫ در جریان بازی های آسیایی سئول جزو ۱۴ مستعفی بود که این اختلافات برای او ۳ ماه محرومیت به بار آورد. ۱۰٫ بعد از بازی های آسیایی سئول همراه ناصر محمدخانی به تیم نادی القطر رفت. او تا بهار ۱۳۷۰ در تیم نادی القطر ماند. ۱۱٫ در سال ۷۰ به پرسپولیس برگشت اما در زمستان این سال به دعوت باشگاه السد به این تیم قطری رفت. ۱۲٫ از پاییز ۷۱ تا پایان دوران فوتبالش در خرداد ۷۳ عضو تیم پرسپولیس بود. ۱۳٫ در تیرماه ۱۳۷۳ به جای ولادیسلاو بگوویچ سرمربی پرسپولیس شد. او در دو دوره هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و در این دو دوره در ۲۶ بازی با سرخپوشان صاحب ۱۸برد، ۵ مساوی و۳ باخت شد. ۱۴٫ حمید درخشان به جز پرسپولیس سرمربیگری تیم های ملی نوجوانان و جوانان، باشگاه های هما، سرخپوشان دلوارافزار، شهرداری تبریز، داماش گیلان، پیکان و شاهین بوشهر را برعهده داشته است. ۱۵٫ حمید درخشان در دوران فوتبال پیراهن های شماره ۹ و ۲۰ را برتن می‌ کرد. ۱۶٫ طرفداران پرسپولیس به او لقب حمید آتیش پاره را داده بودند. ۱۷٫ در سال ۱۳۷۲ و در ۳۵ سالگی با نظر علی پروین به تیم ملی فوتبال برگشت و در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا به عنوان کاپیتان برای تیم ملی به میدان رفت. ۱۸٫ از بهترین نتایج او در دوره مربیگری کسب عنوان دوم آسیا با تیم ملی نوجوانان و پیروزی با تیم پرسپولیس برابر تیم های استقلال ۳ ـ صفر، ذوب‌آهن ۶ ـ۱، شاهین بوشهر ۱۰ ـ ۱ و پاس ۵ـ۲ بوده است. ۱۹٫ حمید درخشان در دوران فوتبال به جز دروازه بان در همه پست ها بازی کرده است. ۲۰٫ آخرین تیمی که حمید درخشان در آن مربیگری کرده است داماش گیلان است که در آنجا دوران موفقی نداشت و بعد از اعتراض شدید هواداران در زمین تمرین این تیم پرطرفدار رشتی جای خود را به افشین ناظمی داد.

۱۹ شهریور, ۱۳۹۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سافتستان]
[مشاهده در: www.softestan.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن