تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد استاندار چهارمحال‌ و‌ بختياري بر راه‌اندازي صندوق تأمين مالي خرد روستائي در دفاتر پست بانک ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۱۵ب.ظ)
تأکيد استاندار چهارمحال‌ و‌ بختياري بر راه‌اندازي صندوق تأمين مالي خرد روستائي در دفاتر پست بانک ايران استاندارچهارمحال و بختياري به مناسبت هفته دولت در نشست مشترک با دکتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بر تسريع در راه‌اندازي صندوق تأمين مالي خرد روستائي تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم سليماني‌دشتکي استاندارچهارمحال و بختياري به مناسبت هفته دولت در نشست مشترک با دکتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، معاونان وي، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، رؤساي سازمان‌ها و مديران عامل و اعضاي هيأت مديره شرکت‌هاي وابسته از جمله مهندس حسن‌زاده رئيس هيأت مديره پست بانک ايران و دکتر صباغي عضو هيأت مديره اين بانک بر تسريع در راه‌اندازي صندوق تأمين مالي خرد روستائي تأکيد کرد.
وي در ابتداي اين نشست ضمن تأکيد بر مطلب فوق به تشريح دستاوردهاي دولت تدبير و اميد پرداخت و سپس مسئولان استاني و فعالان حوزه ICT نيازها و مشکلات موجود را مطرح نموده و خواستار رفع آن شدند.
دکتر واعظي نيز در اين نشست پس از استماع نيازها و مشکلات فعالان حوزه ICT استان، قول مساعد داد تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام گردد.
وي افزود: پست بانک ايران درحال حاضر درسطح استان چهارمحال و بختياري خدمات نوين بانکي را به روستائيان ارائه مي‌کند و آمادگي دارد اين خدمات را به دستگاه‌هاي خدمات دهنده مرتبط با روستاها و دهياري‌ها نيز ارائه کند.
واعظي تصريح کرد: هدف و برنامه پست بانک ايران پرداخت تسهيلات به صنايع کوچک و کشاورزان به‌منظور محروميت‌زدايي، اشتغالزايي و رونق کسب و کار در سطح کشور به ويژه در روستاها و مناطق کمتربرخوردار مي‌باشد.
همچنين مهندس حسن‌زاده رئيس هيات مديره پست بانک ايران در اين نشست اظهارداشت: درحال حاضر 157 دفترخدمات بانکي روستايي در سطح استان فعال است و از اين تعداد در 30 دفتر منتخب، صندوق تأمين مالي خرد روستايي راه‌اندازي شده است و درساير دفاتر نيز به زودي راه‌اندازي خواهدشد.
وي در ادامه خواستار انتقال کامل حساب‌هاي دهياري‌ها و حساب ارزش‌افزوده آنها به دفاترروستائي پست بانک ايران و همچنين انتقال منابع ساير دستگاه‌هاي ارائه‌دهنده خدمات در روستاها به اين دفاتر شد.
گفتني است: در پايان اين نشست طرح‌ها و پروژه‌هاي ادارات کل مجموعه‌هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد و در ادامه نيز دکتر واعظي به اتفاق نمايندگان مجلس، هيأت همراه و مسئولان استاني از شهرستان‌هاي بروجن، کيار و شلمزار بازديد و ضمن ديدار و گفتگو با مردم از نزديک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن