تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و مجلس توجه ویژه به اعتبارات بخش فرهنگ و هنر داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ارشاد: دولت و مجلس توجه ویژه به اعتبارات بخش فرهنگ و هنر داشته باشند یزد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه اعتبارات بخش فرهنگ و هنر میان دستگاهها و نهادهای فرهنگی توزیع می شود از دولت و مجلس خواست توجه ویژه به اعتبارات این بخش داشته باشند.


علی اصغر کاراندیش روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد همچنین میانگین استاندارد سرانه فضای فرهنگی را یک متر اعلام کرد که این رقم در ایران، صرف نظر از مساجد، فقط 15 سانتی متر بوده که نشان از فقر دراین بخش است.
وی با اشاره به حوزه مطبوعات و اطلاع رسانی این وزارتخانه، گفت: توسعه آزادی بیان و قلم از جمله برنامه های این حوزه است تا مطبوعات، خود بر دستگاههای اجرایی ناظر باشند.
وی با استقبال از نقد سازنده در حوزه مطبوعات و رسانه افزود: این نقدها در بسیاری از امور می تواند راهگشای ما باشد.
معاون وزیر ارشاد اظهارکرد: پنج هزار سایت غیرمجاز در کشور فعال هستند که برخورد با این سایتها از برنامه های حوزه مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد است.
وی از تشکیل شورای نظارت بر چاپ کتاب که طی سالهای اخیر به تاخیر افتاده بود خبر داد و گفت: برخی کتابها که به دلایل اعمال سلایق، چاپ نشده بود اکنون مجوز چاپ دریافت کرده اند.
وی تجهیز سینماهای کشور به سیستم دیجیتال را از برنامه های در دست اقدام وزارتخانه اعلام کرد و گفت: با تحقق این امر، نمایش همزمان یک فیلم در همه سینماهای کشور محقق می شود.
معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه قبلا عمده اعتبارات فرهنگی در تهران هزینه می شد گفت: امسال تصمیم بر این است تا این اعتبارات در استانها بویژه شهرستانها هزینه شود.
در این مراسم "علی غیاثی ندوشن" بعنوان مدیر کل جدید فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد معرفی شد. ک/2
7546/650/ 684


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن