تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش جوانان کرمانشاهی در پانزدهمین مسابقات ملی مهارت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درخشش جوانان کرمانشاهی در پانزدهمین مسابقات ملی مهارت کرمانشاه - ایرنا - جوانان کرمانشاهی در مرحله کشوری پانزدهمین مسابقات ملی مهارت، تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه دیپلم افتخار شدند.


به گزارش ایرنا، در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت که از نهم تا 12 شهریور ماه جاری در استان البرز برگزار شد، محمدامین حسن بیگی و روح الله زنگیه وند در رشته تیمی (دو نفره) طراحی فضای سبز موفق به کسب مدال طلا این دوره از مسابقات شدند.
در این دوره از مسابقات حمید اخگر امیرآبادی در رشته تاسیسات الکتریکی مدال نقره را از آن خود کرد.
همچنین پژمان کرمی در رشته صافکاری خودرو، آذین مهر سلطانی در رشته تبرید و تهویه و رامین باغفلکی در رشته جوشکاری موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقات شدند.
نتایج رشته خیاطی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت تاکنون اعلام نشده است.
تیم مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته در مجموع مدال ها و دیپلم افتخار9 امتیاز ارتقا داشته است.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با داشتن 17 مرکز آموزشی و 121 کارگاه آموزشی در مراکز ثابت در 118 حرفه آموزشی مشغول فعالیت است.
این اداره کل علاوه بر مراکز دولتی در بخش سیار شهری با ظرفیت 737 نفر دوره، آموزش روستایی با یک هزار و 725 نفر دوره، زندان یک هزارو 138 نفر دوره، پادگان یک هزار و 530 نفر دوره و صنایع 187 نفر دوره تعهد آموزشی در حال فعالیت می باشد.
567


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن