تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از غفلت مسئولان اصفهان از اقتصاد تعاونی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان شیخ حسینی:
انتقاد از غفلت مسئولان اصفهان از اقتصاد تعاونی
اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان گفت: مسئولان در اصفهان از اقتصاد تعاونی غافل شده اند که باید سرلوحه کار خود قرار دهند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد شیخ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعاون یکی از بخش های سه گانه اقتصاد در سال های اخیر است. وی با اشاره به اینکه با فروپاشی شوروی اقتصاد سرمایه داری از جهان رخت بربست و جای آن اقتصاد مردم محور و تعاونی جایگزین شد، تصریح کرد: تعاون در کشور هنوز شکل سنتی دارد و این در حالی است که هنوز جایگاه رسمی و واقعی در سطح ایران نیافته است. رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان خاطرنشان کرد: دولتی بودن اقتصاد کشور، توسعه نیافتگی فرهنگ تعاون در ایران، مشکلات مدیریتی در تعاون و محدودیت در سرمایه گذاری در تعاون از مشکلات و چالش هایی است که با آن روبروایم. وی گفت: به منظور برون رفت از وضعیت فعلی با تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی آموزش‌های پایه ای در این راستا ارائه، تعاونی های دانش بنیان ایجاد و اجرای کامل بند " ب" سیاست کامل اصل 44 قانون اساسی پیگیری شود. شیخ حسینی بانک توسعه تعاون را یک بانک تخصصی و حامی از تعاونی ها و اتحادیه ها نام برد و اضافه کرد: با توجه به سیاست های اصل 44 قانون اساسی بخش تعاون سهم 25 درصدی از اقتصاد پویا را دارد. وی با اعلام اینکه بانک توسعه تنها بانک دولتی است که به بخش غیر دولتی با اولویت تعاونی ها تسهیلات اعتباری اعطا می کند، افزود: توجه به تعاون باید در دستور کار و سرلوحه مسئولان نظام و تمام دستگاه های اجرایی قرار گیرد. رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی نیاز به احیای مجدد و تلاش جدی در راستای اقتصاد تعاونی داریم. کسب رتبه اول کشوری به بانک توسعه تعاون اصفهان وی ادامه داد: عملکرد بانک توسعه تعاون در شاخص های ارزیابی رتبه اول کشوری را بدست آورده است. شیخ حسینی افزود: تقدیر از 38 اتحادیه و شرکت تعاونی ، برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور از جمله برنامه های بانک توسعه در هفته گرامیداشت تعاون است. وی اظهار داشت: در سطح استان اصفهان 28 شعبه و پنج باجه به منظور انواع خدمات بانکی و اعتباری به تعاونگران و تلاشگران عرصه اقتصاد تعاونی ،بخش خصوصی و آحاد مردم در بخش های مختلف اقتصادی ( صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، خدمات و بازرگانی) فعالیت می کنند. وی گفت: منابع (سپرده‌ها) شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در سال 91 نسبت به سال 90 به میزان 30 درصد در سال 92 منتهی به هفته تعاون نسبت به سال 91 به میزان 65 درصد و در سال 93 نسبت به سال گذشته به میزان 88 درصد رشد یافته است. شیخ حسینی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات در سال جاری در برخی از بخش ها مانند صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و خدمات نسبت به دو سال گذشته از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بود.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن