تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس ؛ قطار راه اندازی صندوقهای بازارگردانی شتاب گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بورس ؛ قطار راه اندازی صندوقهای بازارگردانی شتاب گرفت خبرگزاری پانا: صندوق بازارگردانی فولاد مبارکه به جمع صندوقهای فعال بازارگردانی بازار سرمایه پیوست.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ شهريور ساعت 14:01



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سنا، محمودرضا خواجه نصیری مدیر نظارت بر بورس ها وبازارها با بیان این خبر گفت: با توجه به عملکرد مطلوب صندوق های بازارگردانی فعال از جمله صندوقهای بازارگردانی بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان و بانک تجارت تعداد درخواست برای راه اندازی صندوق های بازارگردانی شتاب گرفت. وی افزود: فعال کردن صندوق های بازارگردانی جدید با جدیت در حال انجام است و در چند روز اخیر صندوقهای بازارگردانی مپنا و فولاد مبارکه نیز به جمع صندوقهای بازارگردانی اضافه شده است.
این مقام مسوول خاطر نشان کرد: افزایش تعداد صندوق های بازارگردانی با اولویت بالا در حال پیگری است و امیدواریم روند افزایشی این صندوق ها با سرعت بیشتری در روزهای آتی دنبال شود.
مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : آن دسته از شرکت هایی که اقدام به راه اندازی صندوق های بازارگردانی کرده اند از نقد شوندگی خوبی برخوردار بوده و با ورود صندوقهای بازرگردانی روند قیمتی و معالاتی سهم بهبود محسوسی داشته است.
خواجه نصیری ابراز امیدواری کرد: با افزایش این صندوق ها متناسب با حجم و ارزش بازار پشتوانه قوی جهت نقدشوندگی بازار ایجاد می شود.
وی علاوه بر مزایای تأسیس صندوق های بازارگردانی برای کلیت بازار به موضوع سودآوری این صندوق ها برای مدیران و موسسان آن اشاره و تصریح کرد: علاوه بر تخفیف 80 درصدی که برای کارمزد ارکان و کارمزد کارگزاریها در نظر گرفته شده است راه اندازی این صندوق هابرای موسسان آن درآمد خوبی
خواهد داشت.
خواجه نصیری گفت: در مقرارت تأسیس صندوق های بازارگردانی کارمزدی برای مدیریت صندوق ها در نظر گرفته شد به عبارتی برای موسسان این صندوق که مدیریت این نهاد مالی جدید را به عهده گرفته اند متناسب با سایر صندوق ها درآمدی در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: راه اندازی صندوق های بازارگردانی از جمله فعالیت های سودآور برای نهادهای مالی و فرصت مناسبی است که نهادهای مالی با رایزنی با سهامدارن عمده و ناشران بورسی و فرابورسی به راه اندازی این صندوق ها روی آورند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن