تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان اعتبار صندوق توسعه ملی 66میلیارد دلار اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از سوی رئیس سازمان حسابرسی؛
میزان اعتبار صندوق توسعه ملی 66میلیارد دلار اعلام شد
سهیلی پور گفت : از 66 میلیارد دلاراعتبارات صندوق 26 میلیارد دلار آن پرداخت شده و 25 تا 30 میلیارد دلار آن مربوط حسابهایی است که مسدود شده است .


اکبر سهیلی پور رئیس سازمان حسابرسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت : در حال حاضر اعتبارات صندوق توسعه ملی مبلغی بالغ بر 66 میلیارد دلار است .
 
وی گفت : از این 66 میلیارد دلار صندوق 26 میلیارد دلار آنرا پرداخت کرده و حدود 25 تا 30 میلیارد دلار آن حسابهایی است که مسدود شده است . 

رئیس سازمان حسابرسی با بیان اینکه پرونده های مسدودی نزد بانک مرکزی است ادامه داد : از میزان اعتبارات صندوق توسعه ملی 25 الی 30 میلیارد دلار حسابهای مسدود و مربوط به کسانی است که درخواست داده و پرونده این افراد در بانک مرکزی موجود و در دست بررسی است . 

سهیلی پور تصریح کرد : با توجه به نظارتی که روی صندوق وجود دارد و اعتقاد دولت مبنی بر حفظ اعتبارات صندوق ، صندوق وضعیت مناسبی دارد و تنها نگرانی ما این است که بتوانیم در مدت زمان مقرر دلارها را به ریال و برای تسهیلات آماده کنیم .
 
وی با تاکید بر کسری منابع دو صندوق اظهار داشت : از وضعیت صندوق بازنشستگی کشور در عین وضعیت مطلوب آن اطلاعی نداریم . صندوق تآمین اجتماعی با مشکل مواجه است اما برای میزان مشکل عددی نداریم .

سهیلی پور افزود  : با بررسی وضعیت صندوق بازنشستگی بانکها مبلغ 30 هزار میلیارد ریال آنها را تایید کرده ایم .
 
رئیس سازمان حسابرسی در پایان گفت : کسری صندوق بازنشستگی فولاد را تایید کرده ایم که این میزان رقمی بلغ بر 20 هزار میلیارد ریال است . 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن