تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغان رتبه بندي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۳۶ق.ظ)
مديرکل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي: مبلغان رتبه بندي مي شوند مديرکل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي با اشاره به طبقه‌بندي و رتبه‌بندي مبلغان در دفتر تبليغات اسلامي اظهار کرد: براساس اين طبقه‌بندي‌ها مبلغان در فضاهاي تبليغي به فعاليت مي‌پردازند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين غلام‌عباس موسوي بشيران جوان را يکي از اين طبقه‌بندي‌ها عنوان و بيان کرد: اين مبلغان که از 18 تا 27 سال و در سطح چهار تا شش حوزه هستند در مدارس علميه تحصيل مي‌کنند و در طول تابستان و ايام نوروز اقدامات تبليغي انجام مي‌دهند.
وي به فعاليت مبلغان عمومي در چهار رتبه اشاره کرد و گفت: اين مبلغان بر اساس مدارک تحصيلي، سوابق و مهارت‌هايشان در همه مناسبت‌هاي تبليغي مشغول به فعاليت مي‌شوند.
موسوي مبلغان متخصص را يکي ديگر از گروه‌هاي مبلغ مطرح و بيان کرد: اين افراد علاوه بر رتبه‌بندي عمومي طبق تخصص‌هايشان سطح‌بندي مي‌شوند.
وي ادامه داد: اين افراد علاوه بر داشتن تحصيلات حوزوي از مهارت‌هاي آموزشي، تخصص‌هاي مرتبط با تبليغ برخوردار بوده و به کار تبليغ مي‌پردازند.
مديرکل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي با اشاره به اينکه آموزش‌هاي مبلغان کاربردي است خاطرنشان کرد: مبلغان از تخصص‌هاي خود در فضاهاي تخصصي مانند مدارس، کمپ‌هاي ترک اعتياد، فضاهاي آموزشي و بحث‌هاي گفتماني در زمينه وهابيت و مهدويت استفاده کرده و مطالبي را به مردم عرضه مي‌کنند.
موسوي به نخبگان تبليغ اشاره و تصريح کرد: اين گروه از مبلغان در منبر و خطابه سرآمد هستند و از نظر تحصيلي در پايه هفت حوزه قرار دارند.
وي يادآور شد: محوري‌ترين فعاليت اين افراد در حوزه منبر و خطابه است و اين افراد همه تلاش خود را در اين راستا به کار مي‌گيرند.
مديرکل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي به تحصيلات نخبگان تبليغ اشاره و خاطرنشان کرد: اين افراد با سابقه و تحصيلات عالي هستند و توانايي بالايي براي حضور در منبر را دارند.
موسوي عنوان کرد: مستندات، سي‌دي‌هاي آموزشي، فعاليت‌ها، پروژه‌ها و پژوهش‌هاي اين افراد مورد بررسي قرار گرفته و براي آنها در کميته ارزيابي پرونده‌اي تشکيل شده و پس از کسب نمره لازم به شوراي عالي نخبگان فرستاده شده و اين شورا نيز پس از رتبه‌بندي فرد را به عنوان نخبه تبليغي معرفي مي‌کند.
وي يادآور شد: اين مبلغان با قرارگيري در رتبه‌بندي يک و دو از تسهيلات ويژه‌اي هم برخوردار مي‌شوند.
مديرکل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي تصريح کرد: اين مبلغان در طول سال آماده تبليغ هستند و زماني که دستگاه‌ها و نهادها درخواست مبلغ بدهند اقدام به اعزام اين افراد مي‌کنيم.
موسوي گفت: اين مبلغان در حوزه‌هاي گوناگون اعتقادي، کلامي، تفسيري و... فعاليت مي‌کنند.
وي يادآور شد: مبلغان نخبه مي‌توانند در فضاهايي مانند همايش‌ها، يادواره‌ها، سمينارها، گردهمايي‌ها، کنگره‌ها، نمازهاي جماعت و... نقش‌آفريني کنند و به امر تبليغ بپردازند.
مديرکل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي با بيان اينکه در حال حاضر 400 نفر به عنوان نخبه در دفتر تبليغات اسلامي فعال هستند خاطرنشان کرد: اين افراد در فصول مختلف و ايام سال به فعاليت‌هاي تبليغي مي‌پردازند.
موسوي تاکيد کرد: بسياري از نهادها و سازمان‌ها نيز براي مراسم و برنامه‌هاي خود از اين مبلغان بهره‌مند مي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن