تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسيون بزرگ انجمن هاي ورزشي به حمايت و توجه ويژه نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
رئيس هيأت انجمن هاي ورزشي استان تهران: فدراسيون بزرگ انجمن هاي ورزشي به حمايت و توجه ويژه نياز دارد رئيس هيأت انجمن هاي ورزشي استان تهران گفت: فدراسيون بزرگ انجمن هاي ورزشي با داشتن 17 انجمن و بيش از 20 رشته ورزشي به حمايت و توجه ويژه نياز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، يحيي دادويي مقدم با بيان اين مطلب اظهار داشت: فدراسيون انجمن هاي ورزشي قاعدتا با اين تعداد رشته هاي تحت پوشش به اندازه بيش از 10 فدراسيون فعاليت دارد و با اين حجم کار انتظار مي رود که وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک حمايت بيش از پيشي از اين مجموعه بزرگ داشته باشند.
وي افزود: با توجه به اين تعدد رشته ها که اکثر آنها در جهان شناخته شده هستند و حتي در المپيک و بازي هاي آسيايي حضور دارند و رقابت هاي جهاني آنها تحت پوشش فدراسيون هاي بين المللي همه ساله برگزار مي شود نگاه ويژه مسوولان ورزش کشور به فدراسيون انجمن هاي ورزشي لازم و حياتي است.
دادويي مقدم درخصوص فعاليت هيأت استان تهران گفت: به هر حال تهران قطب اصلي ورزش کشور است و موفقيت پايتخت به کل کشور منتقل مي شود و هيأت انجمن هاي ورزشي تهران هم با وجود امکانات کم و نداشتن زمين و سالن اختصاصي در تمامي 17 رشته فدراسيون فعاليت دارد و ملي پوشان زيادي را به تيم هاي ملي مختلف معرفي کرده است.
وي ادامه داد: در مجموع ورزش پايتخت در بحث سخت افزاري و امکانات اختصاصي با کمبود مواجه است و به خصوص هيأت ما که در رشته هاي جديد نياز به توجه بيشتري دارد.
رئيس هيأت استان تهران عملکرد فدراسيون انجمن هاي ورزشي در 4 سال اخير را مناسب ارزيابي کرد و اذعان داشت: با توجه به تعدد رشته حضور ورزش هاي مختلف، فدراسيون با علم به امکانات محدود عملکرد و فعاليت بسيار مناسبي داشته و برگزاري مستمر ليگ ها و مسابقات کشوري و شرکت در رقابت هاي مختلف بين المللي به خوبي بيانگر خروجي مثبت اين مجموعه بزرگ است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن