تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805160146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تحول سلامت اقدام ارزشمند دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده خبرگان رهبری:
طرح تحول سلامت اقدام ارزشمند دولت یازدهم است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تقدیر از اقدام ارزشمند دولت یازدهم در اجرای طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور، گفت: امیدواریم دیگر عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز با چنین روندی پیگیری شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شب گذشته در آیین بزرگداشت روز پزشک در تبریز با بیان این‌که سطح دانش و مهارت پزشکان ایران در میان کشورهای منطقه‌ای بسیار بالاست، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی تبدیل به قطب گردشگری سلامت شده است.
وی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در عرصه گردشگری سلامت در استان گفت: متأسفانه با وجود مراجعات متعدد از کشورهای همسایه برای درمان در تبریز، هنوز فضای درمانی و بیمارستانی در سطح این شهر تبریز بسیار کم است، که امیدواریم در آینده نزدیک مسؤولان نسبت به این مهم  اقدامات اساسی داشته باشند.
نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدام ارزشمند دولت یازدهم در اجرای طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور گفت: امیدواریم مشکلات و معضلات موجود در دیگر عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز با چنین روندی به سرعت پیگیری شود.
امام جمعه تبریز با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند؛ بیماران نباید غیر از بیماری نگرانی دیگری داشته باشند، گفت: با در گذشته برخی از بیماران به دلیل بدهی نمی توانستند از بیمارستان ترخیص شوند، خوشبختانه با طرح جدید و با کاهش پرداختی های مردم  یک چنین مشکلاتی پیش نمی آید.
وی در ادامه خواستار الگوپذیری جامعه پزشکی کشور از ویژگی‌های شیخ الرئیس ابن سینا شد و اظهار داشت: ابوعلی سینا ضمن دارا بودن مراتب عالی علمی، یک شیعه بسیار مخلص بود به طوری که در زمان سلطان محمود غزنوی به خاطر اعتقادات شیعی خود چهار ماه زندان کشیده است.
آیت الله شبستری ادامه داد: هر کس قبول می کند در کسوت یک پزشک به جامعه خدمت کند بایستی خیرخواه و با تقوا نیز باشد؛ ابن سینا علاوه بر علوم پزشکی به علوم الهی و اسلامی نیز احاطه داشت و به همین خاطر بود در رفع مشکلات بیماران همواره به یاد خدا بود.
وی با تأکید بر این‌که پزشکان باید خدوم، صادق و دلسوز بیمار بوده و تنها جنبه های مادی شغل خود را در نظر نگیرد، خاطرنشان کرد: تعهد پزشک نسبت به سلامت مردم مسأله ای است که گاه به فراموش سپرده می شود، متأسفانه برخی پزشکان با تجوزیز ویزیت های عجولانه و سطحی ذره ای به سلامت مردم اهمیت نمی دهند.
همچنین محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، اظهار داشت: این طرح بهترین هدیه دولت تدبیر و امید در پاسخ به اعتماد مردم ایران است، چراکه با اجرای این طرح هیچ بیماری پشت درهای بسته نمی ماند./935/پ203/ب4



۱۳۹۳/۵/۳۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن