تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین ، دولت تدبیر را در اجرای طرح تحول سلامت یاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در سیزدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت استان: خیرین ، دولت تدبیر را در اجرای طرح تحول سلامت یاری کنند خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید طرح تحول نظامت سلامت را اجرا كرده است و خیرین می توانند دولت را در این راستا یاری كنند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ مرداد ساعت 15:39



به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در سیزدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت استان كه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در امور جذب مشاركت های مردمی و تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی در این اجلاس به نمایندگی از دولت و نمایندگان مجلس به نمایندگی مجلس شورای اسلامی نشان دهنده توجه ویژه اركان نظام اسلامی به خیرین سلامت استان فارس است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این كه این استان همواره در همه زمینه های خیریه پیشتاز بوده است و در عرصه خیرین سلامت، الگوی كشور محسوب می شود، افزود: نماد خیریه پزشكی در فارس مرحوم نمازی می باشد كه بنیه اصلی رشد پزشكی در شیراز را با احداث بیمارستان، ایجاد كرده است.

وی با اشاره به این كه مدیریت ارشد استان فارس به دنبال تاسیس مجمع خیرین اشتغال است، خاطر نشان كرد: در بیكاری یكی از مهم ترین مشكلات كشور به شمار می رود و برای كاهش این مشكل از سرمایه گذاران دعوت می كنیم با مشاركت در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش كنند.

استاندار فارس تاكید كرد: عمل خیرین، مصداق برجسته سوره والعصر به شمار می رود؛ زیرا با عمل صالح، از خسارت دنیا و آخرت جلوگیری می كنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن