تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات سرکرده داعش ازمرگ/ تشکیل تیم ویژه برای رصد تحرکات البغدادی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نجات سرکرده داعش ازمرگ/ تشکیل تیم ویژه برای رصد تحرکات البغدادی
«سومریه نیوز» روز سه شنبه نوشت: منابع امنیتی آگاه با اعلام اینکه یک تیم ویژه برای رصد تحرکات « ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی تکفیری «داعش» تشکیل شده است، تاکید کردند که او از مرگ حتمی در استان نینوا و نزدیک مرزهای سوریه و عراق نجات یافت.
آفتاب: به گزارش ایرنا، ˈسومریه نیوزˈ به نقل از این منابع امنیتی افزود: البغدادی هنگام رفتن به سوریه در استان نینوای عراق و در مسیر ربیعه هدف یک بمباران هوایی قرار گرفت. 


این رسانه عراقی خاطرنشان کرد که این حمله هوایی دقیق دو روز قبل و براساس تصمیم یک اتاق عملیات مشترک متشکل از نیروهای عراقی، پیشمرگه ها و کارشناسان آمریکایی و در نزدیک مرز سوریه و عراق انجام شد.


این منبع امنیتی که خواسته است به نامش اشاره نشود، گفت: یک تیم ویژه و بلند پایه از نیروهای عراقی، اقلیم کردستان عراق و آمریکایی ها برای رصد و کنترل تحرکات البغدادی و دیگر سرکردگان شناخته شده گروه داعش تشکیل شده و در این ماموریت از هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین مجهز به دستگاه های بسیار دقیق مراقبتی استفاده می شود. 


به گفته این منبع امنیتی، تیم ویژه با تشکیل یک پایگاه اطلاعاتی، تحرکات صف اول سرکرده های داعش را بویژه در استان نینوا و حد فاصل مرزهای سوریه و عراق رصد و کنترل می کند. 


در گزارش ˈسومریه نیوزˈ آمده است که «هدف عملیات نظامی وارد کردن ضربات دقیق به اهدافی در استان نینوا و اطراف آن است که توسط ماهواره ها و سامانه های شناسایی آمریکایی رصد می شوند.»


براساس این گزارش، بیشتر سرکردگان داعش ازجمله البغدادی، «شاکر وهیب» و 15 تن دیگر دارای هویت عربی، اروپایی و چچنی اکنون از عراق گریخته و در شهر الرقه سوریه بسر می برند. 






تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن