تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805765920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر قزوین تیم های امداد و نجات روستایی تشکیل می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هلال احمر قزوین تیم های امداد و نجات روستایی تشکیل می دهد قزوین-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، تشکیل تیم های امداد روستایی را از اولویت های مهم جمعیت استان ذکر کرد و گفت: با برنامه ریزی های لازم و تامین اعتبارات، تمامی روستاهای استان طی سه سال آینده از تیم امداد و نجات روستایی برخوردار خواهند شد.


به گزارش ایرنا ˈحمید ره انجامˈ روز چهارشنبه و در آستانه روز خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افزود: تمامی تیم های امداد و نجات روستایی از میان جوانان همان روستا انتخاب وآموزش های لازم را فراگرفته و تجهیز خواهند شد.
وی، روستاها را از مناطق آسیب پذیر دانست و تشکیل این تیم ها برای کمک به روستاییان در مواقع بروز حادثه را بسیار موثر و ارزشمند برشمرد.
ره انجام اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با فرمانداران، دهیاران و اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین برای تامین بخشی از نیازها و اعتبارات، تشکیل تیم های 16 نفره امداد و نجات در روستاهای استان کلید خواهد خورد.
وی افزود: در سال جاری در صورت تامین بودجه، پایگاه های امداد جاده ای را نیز توسعه می دهیم که در این راستا با اختصاص چند قطعه زمین، پنج پایگاه احداث خواهد شد.
ره انجام با اشاره مشارکت جوانان در فعالیت های هلال احمر خاطرنشان کرد: برخلاف تصور بسیاری از مردم که فعالیت هلال احمر را تنها به امداد و نجات خلاصه می کنند، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی امدادی، اردوهای فرهنگی و کمک های عام المنفعه و داوطلبانه به نیازمندان با حضور همین جوانان مستعد و با نشاط از جمله این فعالیت ها است.
وی با اشاره به اختصاص یک بالگرد امدادی به هلال احمر استان گفت: سرعت در امداد و نجات و انجام ماموریتهای سخت به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور از ویژگی های امداد با بالگرد می باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، خاطرنشان کرد: امسال آشیانه ای و محل اختصاصی فرود این بالگرد امدادی آماده خواهد شد و با کمک نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز بالگرد دیگر خریداری و به تیم امدادی اضافه خواهد شد.
ره انجام ادامه داد: تحقق شعار ˈهر ایرانی یک امدادگرˈ به یقین روز جشن بزرگ و ملی جمعیت هلال احمر خواهد بود.
وی اظهارکرد: خوشبختانه سیاست های خوبی برای اهداف جمعیت ترسیم شده است که امیدواریم با تامین بودجه و حمایت های مسوولین کشوری و استانی بتوانیم هرچه زودتر آنها را عملیاتی کنیم.
ره انجام، آموزش های همگانی به اقشار مختلف مردم را یکی از مهمترین اهداف هلال احمر عنوان کرد و افزود: برای فراگیر شدن این آموزش ها هیچ راهی بجز بهره گیری از نفوذ و ظرفیت های رسانه ها نداریم و در این بخش دست یاری بسوی رسانه ها دراز می کنیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم علاقه زیادی به آموختن و انگیزه بالایی برای کمک به حادثه دیدگان و نیازمندان دارند، گفت: گنجاندن آموزش های امداد و نجات در کتب درسی آموزش و پرورش بهترین راه برای بسط آموزش های مقدماتی در بین آحاد مردم می باشد.
ره انجام تاکید کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به وظایف امدادی و ذاتی خود در عرصه اطلاع رسانی پیوند محکمی با رسانه ها دارد و جایگاه رسانه ها نیز در هدایت افکار عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: معتقدیم که آموزش و افزایش آگاهی های مردم از طریق خبرگزاری ها، مطبوعات و به خصوص تلویزیون بیشتر از هر ابزار دیگری در کاهش خسارات و تلفات حوادث تاثیر گذار است.
ره انجام برای برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات ویژه خبرنگاران اعلام آمادگی کرد و افزود: با توجه به اینکه آموزش های عمومی می تواند در کاهش خسارات حوادث موثر باشد، از خبرنگاران علاقه مند خواست در این دوره ها شرکت کنند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین نیز در این دیدار گفت: نگاه خیرخواهانه و عام المنفعه هلال احمر ریشه در فرهنگ عمیق انسان دوستی و اعتقادات دینی و مذهبی ایرانیان دارد که همواره با بروز کوچکترین حادثه ای به یاری همنوعان خود شتافته اند.
ˈوحید مقدم سلیمیˈ افزود: جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای خدوم کشور و یکی از مجموعه های مهم در امداد و نجات در مواقع حساس و بحرانی می باشد که تعداد زیادی از مردم به خدمات آن نیاز دارند.
وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز با توجه به وظایف ذاتی خود، نگاه حمایتی به مجموعه های مردم محور دارد.
رییس خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین اظهار امیدواری کرد با نگاه و تعامل دو سویه بین جمعیت هلال احمر و خبرگزاری جمهوری اسلامی این مجموعه بتواند با برنامه ای مدون و منظم، در انعکاس رویدادها و فعالیتهای مهم هلال احمر، در کنار فرهنگ سازی و آموزش های عمومی به مردم، گام های مثبتی بردارد.
7388 / 614



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن