تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804053367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌ریزی دقیق تبلیغی لازمه مقابله با فرقه‌های نوظهور و ضاله است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:
برنامه‌ریزی دقیق تبلیغی لازمه مقابله با فرقه‌های نوظهور و ضاله است خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خواستار برنامه‌ریزی دقیق تبلیغی از سوی روحانیت برای مقابله با فرقه‌های نوظهور و ضاله شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با امام جمعه، روحانیان و فضلای حوزه علمیه شبستر با بیان این‌که رسالت روحانیت نجات روح و روان بشریت از هجمه ضدفرهنگی و غیرالهی رسانه‌های معاند غربی است، اظهار داشت: وظیفه روحانیت درمقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار خطیر است. 
وی یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب را تبیین صحیح و واقعی دین مبین اسلام از سوی روحانیت و تشکل های دینی و مردمی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه رهبری امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای این امر محقق شده است.   
حجت الاسلام عظیمی خواستار برنامه‌ریزی دقیق تبلیغی از سوی روحانیت برای مقابله با فرقه‌های نوظهور و ضاله شد و افزود: اگر بتوانیم با حضور جدی و برنامه ریزی درست، از مساجد به عنوان مراکز امن الهی و روحانیان به عنوان کارشناسان دینی استفاده کنیم به یقین با استقبال خوب جوانان در محافل مذهبی مواجه خواهیم بود. 
وی حاصل حضور جوانان در مساجد را تقویت بنیه خانواده ها و نسلی مؤمن و متعهد برای آینده نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: استقرار عالمان دینی در مساجد شهری و روستایی یکی از اقدامات مهم و مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی در امر گسترش دین اسلام و ترویج فرهنگ دینی است. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه 138سوره اعراف اظهار داشت: عصای حضرت موسی(ع) معجزه الهی بود که توسط آن، قوم اسرائیل نجات فیزیکی و جسمی از دریا یافت، اما به جهت جهل و نادانی و عدم رشد عقلانی به جای اینکه ایمان بیاورند و خداوند سبحان را بپرستند، از حضرت موسی (ع) درخواست پرستش خدایان را کردند. 
حجت‌الاسلام عظیمی با تأکید بر این‌که نجات فیزیکی انسانها بسیار راحت تر از نجات ذهنی و عقلانی است، تصریح کرد:‌ رسالت اصلی انبیا نجات فیزیکی و عقلی انسان ها از پرتگاه جهالت و گمراهی است، پس از انقلاب به برکت مجاهدت انبیا گونه امام خمینی(ره) ملت ایران از جهالت و گمراهی رهایی یافت و هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ عقلی، سیاسی و فرهنگی نجات یافت. 
همچنین حجت‌الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر از تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای توسعه فرهنگ دینی در سراسر استان تقدیر کرد و گفت: طرح‌های فرهنگی و قرآنی تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف دینی تأثیری مثبت بر روح و روان جوانان دارد. 
وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ دینی عامل پیشگیری از وقوع جرائم و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، خاطرنشان کرد: ارتقای معنویت و ترویج اخلاق اسلامی در جامعه نه تنها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌شود بلکه جامعه را برای تبعیت از آموزه‌های دینی و امامت و ولایت آماده می‌کند./935/پ202/ب4



۱۳۹۳/۵/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن