تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804019887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای اخلاق حرفه ای را رعایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار مازندران شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای اخلاق حرفه ای را رعایت کنند ساری - ایرنا - معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: رعایت اخلاق حرفه ای از مهم ترین مواردی است که شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای باید آن را مورد توجه قرار دهند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ˈ علی نبیان ˈ پیمانکاران را به عنوان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی نام برد و گفت: مشاوران، چشم دستگاه های اجرایی هستند.
وی افزود: دستگاه اجرایی به تنهایی نمی تواند مشکلات و کمبودهای موجود را حل و فصل کند.
معاون عمرانی استاندار مازندران که در جمع پیمانکاران و مشاوران مازندران سخن می گفت، همدلی و همکاری بین دستگاه های اجرایی و مشاورین را ضروری دانست و بیان کرد: استفاده از شرکت ها و موسسات دانش بنیان بهترین راه برای برون رفت از موانع سازندگی است.
وی با بیان اینکه توانمندی های مازندران در همه ی عرصه ها سرآمد است، افزود: بسیاری از شرکت های دارای رتبه بالا در استان های دیگر مشغول هستند.
نبیان اصل توجه دولت تدبیر و امید را بر تشکل هی صنفی اعلام کرد و یادآور شد: تشکل های صنفی بعنوان پتانسیل بزرگ در استان هستند که برای برون رفت از موانع موجود در سازندگی از آنها استفاده می شود.
وی با اعتقاد بر اینکه از نگاه سنتی باید خارج شد، اذعان داشت: اگر قرار است اتفاقات خوبی در حوزه عمران و سازندگی بیافتد باید خود را با علم روز منطبق کرد.
وی با اشاره به اینکه تشکیل کنسرسیوم های ویژه شرکت های مازندران برای رفع مشکلات استان موثر است خاطرنشان ساخت: رعایت اخلاق حرفه ای از مهم ترین مواردی است که شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای باید آن را مورد توجه قرار دهند.
معاون استاندار مازندران مهم ترین مشکل مازندران را در بحث مدیریت پسماند و علوم دریایی دانست و گفت: مشاوران می توانند در مدیریت این دو موضوع با مجهز شدن به علم روز به ما کمک کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم روزی برند شرکت های مازندرانی نه تنها در مازندران بلکه در کشورهای حاشیه هم مورد استفاده قرار گیرد.
نبیان تصریح کرد: کمبود منابع مالی در دو سال اخیر سبب شد پیمانکاران به عنوان بازوان دستگاه های اجرایی دچار کمبود اعتباری شوند.
وی ضمن بیان اینکه 15درصد اعتبارات مصوب سال 93 در 5ماهه نخست سالجاری تخصیص پیدا کرده ابراز کرد: درصددیم بتوانیم از منابع مالی دیگر ملی هم استفاده کنیم.
این مسئول با بیان اینکه تا بدهی های گذشته پرداخت نشود، دستگاه های اجرایی پروژه جدیدی آغاز نمی کنند تصریح کرد: این یکی از تمهیدات دولت است تا پیمانکاران بیش از گذشته دچار چالش نشوند.
معاون استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: دستگاه ای اجرایی، مشاوران و پیمانکاران را در مقابل خود نمی بیند بلکه در کنار خود می بیند.ک/1
608



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن