تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون :رعایت اخلاق حرفه ای و سلامت کاری، رویکرد اصلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون ایرنا:رعایت اخلاق حرفه ای و سلامت کاری، رویکرد اصلی ایرنا است ایلام- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت: رعایت اخلاق حرفه ای و سلامت کاری از مهم ترین اصول حاکم در حوزه فعالیت این رسانه رسمی است.


به گزارش ایرنا، «حسین رمضانی» عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران و کارکنان دفتر ایرنا مرکز استان ایلام افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه رسمی و حاکمیتی در چارچوب تقویت نظام و تبیین رویکردهای دولت حرکت می کند و ضمن بیان توانمندی ها و دستاوردهای قوای سه گانه، از رسالت و وظیفه نظارتی خود در تبیین مسائل و مشکلات حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عدول نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: تولید و ارائه فرآورده های خبری کیفی، هدفمند و تاثیرگذار در دوره جدید مدیریتی این سازمان بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و تلاش داریم با رصد مسائل و مشکلات بخش های مختلف به عنوان بازوی رسانه ای دولت در راستای تحقق برنامه ها و اهداف کلان نظام حرکت کنیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ایرنا با تبیین رویکردهای جدید این سازمان خبری در بخش های مختلف گفت: رابطان خبر، ستون فقرات خبرگزاری جمهوری اسلامی به شمار می روند و بخش قابل توجهی از فرآورده های خبری ایرنا از سوی این افراد تهیه و تولید می شود.
رمضانی ادامه داد: از ابتدای امسال قراردادهای رابطان خبر مبتنی بر انجام کارهای کیفی از جمله تولیدات هدفمند و هوشمند تهیه و تنظیم شده است که بر پایه آن خبرنگارانی که فرآورده های خبری با کیفیت و تاثیرگذارتر ارائه دهند، تشویق و ضمن دریافت پاداش، دریافتی بیشتری نیز کسب خواهند کرد.
وی با اعلام افزایش 20 درصدی حق الزحمه پایه رابطان خبر گفت: این سازمان برای پرداخت حق الزحمه نیروهای رابط خبری خود با هیچ محدودیتی مواجه نیست و در صورت تهیه و ارسال فرآورده های خبری هدفمند و ارائه اخبار تاثیرگذار و کیفی، دریافتی این افراد افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
وی همچنین به موضوع آزمون استخدامی سال 92 و به کارگیری 230 نفر در خبرگزاری ایرنا اشاره کرد و اظهارداشت: به سبب تامین نشدن اعتبار مورد نیاز، استخدام تمامی این افراد در شرایط کنونی میسر نیست و تاکنون تنها برای جذب 110 نفر از آنان تامین اعتبار شده است.
رمضانی اضافه کرد: ارائه آموزش های نوین خبری مطابق با نیاز روز از برنامه های اصلی مدیران ایرناست و بر پایه شرایط جدید تنها کسانی می توانند در این خبرگزاری جذب شوند که تا سطح پنج زبان انگلیسی را فرا گرفته باشند.
مدیرکل اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این نشست گفت: پرونده کمیت گرایی در دوره مدیریتی جدید ایرنا بسته شده و در چند ماه گذشته جهت گیری تولیدات این رسانه به سمت تهیه فرآورده های خبری هوشمند، هدفمند و تاثیرگذار و نیز جذاب تغییر یافته است.
سید «جواد جعفری زوج» افزود: بررسی ها نشان می دهد که رویکرد جدید در تولید و انتشار فرآورده های خبری ایرنا بسیار مورد توجه مخاطبان عام و خاص ایرنا قرار گرفته است و قصد داریم سیاست تهیه و تولید اخبار هدفمند، هوشمند و موثر را با کمک کارکنان و خبرنگاران حوزه استانهای ایرنا به عنوان سرمایه های اصلی و محوری این سازمان نهادینه کنیم.
وی تاکید کرد: خبرگزاری ایرنا باید با حضور عزتمندانه و اثربخش در فضای رسانه ای کشور روز به روز جایگاه خود را در میان مخاطبان گسترش دهد.
ایرنا با پیشینه 80 سال، قدیمی ترین خبرگزاری و رسانه نوشتاری کشور است که پیش از انقلاب با عنوان «خبرگزاری پارس» فعالیت می کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی به «خبرگزاری جمهوری اسلامی» تغییر نام یافت.
خبرگزاری جمهوری اسلامی اکنون بیش از 60 مرکز و دفتر در استان ها و شهرستان های مختلف کشور دارد. ک/2
540/565 / 1551



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن