تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804059439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعایت اعتدال در تربیت ماموریت اصلی حوزه پرورشی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رعایت اعتدال در تربیت ماموریت اصلی حوزه پرورشی است کرمان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ماموریت اصلی حوزه پرورشی آموزش و پرورش، رعایت اعتدال در تربیت دانش آموزان است.


به گزارش ایرنا، سید ˈداوود ملکیˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: زمانی در آموزش موفق می شویم که دانش آموزانی متعادل در رفتار، کردار و نگرش تربیت کنیم و دین مبین اسلام نیز بر اعتدال در همه امور تاکید دارد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی تحول و پیشرفت هر کشور محسوب می شود، اظهار کرد: این نهاد از توانایی ها و ظرفیت های فراوانی برخوردار است.
وی گفت: ماموریت اصلی آموزش و پرورش علاوه بر دانش افزایی، تربیت دانش آموزان به معنای عام است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: آموزش های ارایه شده در آموزش و پرورش بر مبنای تربیت انسانی متدین، قانونمدار و منطبق بر اصول اجتماعی کشور است.
وی تربیت را صرفنظر از نگاه و رویکرد آموزش صحیح ندانست و گفت: ما معتقدیم زمانی آموزش و دانش در درون فرد متبلور می شود که بستر آن محقق شده باشد.
وی با اشاره به اینکه شکل آموزش ها در تابستان تغییر می کند، اظهار کرد: آموزش در مدارس حتی در تابستان نیز متوقف نمی شود.
ملکی، ادامه داد: 300 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در کرمان در قالب 70 کانون فرهنگی تربیتی، 15 اردوگاه فرهنگی تربیتی، 120 آموزشگاه، 15 دارالقرآن، 30 پژوهش سرا و 40 مجتمع وورزشی فعال است.
وی گفت: این پایگاه ها در زمینه ساماندهی اوقات فراغت و اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان فعالیت می کنند.
وی افزود: دانش آموزان کرمانی در تابستان نیز با شرکت در اردوهای درون و برون استانی آموزش های فرهنگی، هنری و تربیتی را فرا می گیرند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: پیش بینی می شود 19 اردوگاه استانی و منطقه ای در استان پذیرای حدود 90 هزار دانش آموز در اردوگاه درون استانی باشند.
وی بیان کرد: برنامه های آموزش مهارت های زندگی توسط مشاوران تربیتی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری است.
ملکی، بیان کرد: مسوولان در پژوهش سراهای دانش آموزی، دارالقران ها، سالن های ورزشی و مدارس قرآنی در تابستان سال جاری برنامه های متنوعی را ساماندهی و اجرا می کنند.
وی افزود: سال گذشته نیز بیش از 40 هزار دانش آموز در اردوهای تابستانی اداره کل آموزش و پرورش شرکت کردند.
وی گفت: بخشی از اعتبارات برنامه های اوقات فراغت به صورت متمرکز از طریق وزارت آموزش و پرورش و بخشی نیز توسط اولیا به عنوان شهریه تامین می شود.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار کرد: 500 دانش آموز کرمانی در اردوهای برون استانی علوی با مشارکت بنیاد مستضعفان شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: حدود 600 دانش آموز در جشنواره های کشوری فرهنگی، هنری، قرآن و معارف اسلامی در تابستان سال جاری حضور پیدا می کنند و برنامه ریزی لازم نسبت به اعزام دو هزار دانش آموز به اردوهای مشهد مقدس بعد از ماه رمضان انجام شده است.
وی با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان کرمان به دستور استاندار در زمینه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، تصریح کرد: در این زمینه اتحادیه های انجمن اسلامی اقدامات خوبی انجام داده است.
ملکی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نیز برای حضور و حرفه آموزی دانش آموزان در اوقات فراغت گواهینامه حرفه آموزی صادر می کند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر، تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان به کمک آموزش و پرورش آمده اند.
وی گفت: کمیته امداد سه هزار دانش آموز زیرپوشش خود را به مشهد مقدس اعزام خواهد کرد.
ملکی افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز ورزشگاه ها و اماکن ورزشی را به صورت تیم بها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز 168 پایگاه بوستان معرفت را در شهرستان ها راه اندازی کرده و شش هزار و 870 دانش آموز را زیرپوشش قرار داده است.
وی گفت: هفت هزار دانش آموز در اردوهای بسیج، پنج هزار و 500 نفر در اردوهای طرح هجرت و 860 نفر در طرح یاوران ولایت شرکت کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه نهضت قرآن آموزی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد، افزود: در امر آموزش قرآن نیازمند عزم ملی هستیم.
ملکی، ادامه داد: 172 پایگاه قرآن و عترت در استان کرمان طراحی شده است و تحقیق و پژوهش در قرآن و پیرامون آن نیز به طور جدی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
وی با اشاره به وجود مدارس قرآنی در استان، اظهار کرد: عملکرد این مدارس مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و در راستای تقویت بنیه کاری این مدارس برنامه ریزی می شود.ک/2
7433/8154

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن