تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس زنجان با کمبود مشاور مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان تمجیدی:
مدارس زنجان با کمبود مشاور مواجه هستند
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به اینکه مدارس زنجان با کمبود مشاور مواجه هستند گفت : متاسفانه به علت کمبود مشاور تنها یک ساعت کار مشاوره ای در مدارس زنجان وجود دارد.



مرتضی تمجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در مورد بحث مشاوران طبق استاندارد های جهانی به ازای 6 نفر دانش آموز یک ساعت مشاوره برای دانش آموزان باید انجام شود که در مدارس استان زنجان این چنین نیست. وی اظهار داشت: مشاوره در مدارس برای دانش آموزان در ارتقای یاد گیری کیفی بسیار مهم است. مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در این سازمان 330 مشاوره وجود دارد که از این تعداد 260 نفر از مشاوران در دوره متوسطه مشغول هستند. تمجیدی تاکید کرد: با استقرار نظام مشاوره در مدارس در مقطع ابتدایی که بهترین مقطع برای هدایت دانش آموزان است دانش آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی موفق خواهند بود. وی در ادامه افزود: اگر در مدارس به بحث آموزش بهاء داده شود دانش آموزان از همان دوران ابتدایی با مشاوره آشنا می شوند و در زندگی با مشاوره گرفتن در همه مراحل زندگی موفق خواهند شد. مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ، به بحث بسته های آموزشی در مدارس اشاره کرد و گفت: بسته های آموزشی که وجود دارد باید به تایید آموزش و پرورش رسیده باشد مدارس می توانند این بسته ها را در اختیار دانش آموزان قرار بدهند. وی گفت: معلمان باید بسته های آموزشی را که سازمان تایید کرده به دانش آموزان معرفی کرده و از آنها استفاده کنند. مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان یاد آورشد: با معلمانی که از بسته های آموزشی که به تایید سازمان نرسیده به دانش آموزان معرفی کنند برخورد می شود.  


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن