تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرک های اقماری زنجان با کمبود فضای آموزش مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان تمجیدی:
شهرک های اقماری زنجان با کمبود فضای آموزش مواجه هستند
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر شهرک های اقماری با نبود مدارس روبرو هستند و این امر مشکلات فراوان برای اهالی این مناطق و آموزش و پرورش استان ایجاد کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تمجیدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با بیان اینکه شهرک های اقماری شهر زنجان فاقد زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی است افزود: شهرک های گلشهر، پونک، نانوایان، ثمین و  برخی  دیگر شهرک ها فاقد زیر ساخت های فرهنگی، اجتماعی و فضاهای آموزشی مورد نیاز ساکنان آنها است و  مدارس مورد نیاز این شهرک ها باید توسط دستگاههای مسئول و طبق قوانین و مقررات احداث می شد که به این مهم توجه نشده است. وی با بیان اینکه درصد از دانش آموزان زنجانی برای سال تحصیلی 93 و 94 ثبت نام کرده اند  افزود" در استان زنجان از 175 هزار دانش آموز تاکنون 154 هزار و 638 نفر برای سال تحصیلی 93 و 94  ثبت نام کرده اند. تمجیدی  اظهار داشت: استان زنجان در سطح کشور در بحث ثبت نام رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:  تاکنون برای ثبت نام دانش آموزان مشکل خاصی پیش نیامده و کلیه اولیاء دانش آموزان از رضایت ثبت نام فرزندان خود راضی هستند. تمجیدی تاکید کرد: بسیاری از دانش آموزان در شهریورماه امتحان دارند و تعداد ثبت نام کنندگان افزایش می یابد و تنها 13 درصد دانش آموزان ثبت نام نکرده اند. وی به لباس فرم دانش آموزان اشاره کردو گفت:  آموزش و پرورش با متحد الاشکل کردن لباس دانش آموزان می خواهد تفاوت اقتصادی و اجتماعی بین دانش آموزان را به حداقل برساند و در این میان تهیه لباس متحدالشکل برای دانش آموزان در مدارس الزامی نیست. مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ، در ادامه یاد آورشد: امسال برای سال تحصیلی 4 هزار و کلاس برای مقطع ابتدایی داریم و تنها به 145 معلم حق التدریسی برای دوره ابتدایی نیاز می باشد. تمجیدی ، خبرنگران را رابط بین مردم و دولت اعلام کردو افزود: خبرنگاران با قلم رسایی شفاف خود در توسعه همه جانبه جامعه بسیار مثمر ثمر هستند. وی گفت: خبرنگاران چشم تیز بین جامعه هستند و می توانند با احصاء مشکلات در جهت رفع آنها تلاش کنند.  مدیر کل آموزرش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: الان حاکمیت رسانه ها بر مردم است و همه به اطلاع رسانی درست رسانه ها واقف هستیم.    


۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن