تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804310010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس آذربایجان‌شرقی با کمبود امام جماعت روحانی مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:
مدارس آذربایجان‌شرقی با کمبود امام جماعت روحانی مواجه هستند خبرگزاری رسا ـ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش اثربخش بوده اما هنوز با کمبود امام جماعت روحانی در مدارس مواجه هستیم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با تأکید بر این‌که هیچگاه راضی به تبدیل نمازخانه‌ها به کلاس درسی نبوده ایم، اظهار داشت: در مواردی که نمازخانه ها تبدیل به کلاس درس شده اند، به علت کمبود فضای آموزشی چاره‌ای جز این مسأله نبوده است. 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا مبنی بر تشریح فعالیت یکساله کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در دولت تدبیر و امید، گفت: تا جایی که امکان دارد، سعی می شود از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه در مدارس استان استفاده شود. 
پاشایی با تأکید بر این‌که سطح کیفی آموزشی و ارتقای سطح معرفتی دانش‌آموزان جز با بهره‌مندی از نکته نظرات علما و فضلای حوزوی ممکن نخواهد بود، تصریح کرد: فعالیت کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش اثربخش بوده اما هنوز با کمبود امام جماعت روحانی در مدارس مواجه هستیم. 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این‌که تعامل نزدیکی با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران همچنین حوزه علمیه تبریز وجود دارد، ادامه داد: حضور روحانیان و مبلغان حوزوی در مدارس نسبت به سال‌های گذشته پررنگ تر شده و هماهنگی های لازم برای اجرای مشترک برنامه های عقیدتی وجود دارد. 
وی با اشاره به همایش سراسری و مشترک وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه کشور در شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: متأسفانه کمبود روحانی در مدارس تنها منحصر به استان آذربایجان‌شرقی نیست، اغلب استان‌های کشور با این مشکل مواجه هستند. 
پاشایی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 650 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان آذربایجان شرقی تحصیل می کنند که جمعیت سه هزار نفری طلاب استان پاسخگوی نیاز معرفتی این خیل دانش‌آموز نیست و مجوریم در برخی مدارس نمازهای جماعت را به امامت دبیران و یا مدیران مدارس اقامه کنیم. 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور و رقابت 200 تیم دانش آموزی در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات میان دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه با حضور دو هزار و 400 دانش آموز و مربی از 15 مرداد در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار می شود. 
وی همچنین از تشکیل کمیته ساماندهی، تعمیر و تجهیز، اطلاع رسانی، تعیین صلاحیت و نظارت خبر داد و افزود: هزار دانش آموز و یا به عبارتی بیش از 80 درصد دانش آموزان در مدارس نام‌نویسی کرده اند و توزیع به موقع کتب درسی از برنامه های جدی ادراه کل آموزش و پرورش استان است./935/پ202/ب4



۱۳۹۳/۵/۱۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن