تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819411317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه جویی در مصرف انرژی در گرو توسعه برنامه های فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صرفه جویی در مصرف انرژی در گرو توسعه برنامه های فرهنگی است سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: اعمال صرفه جویی در مصرف انرژی در جامعه در بخش های مختلف درگرو اطلاع رسانی و فرهنگسازی است.


محمد مصطفی نجفیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رعایت نکات ضروری در زمان اوج مصرف، بهره گیری از امکانات و تجهیزات برقی کم مصرف و سایر اقدامات موثر در صرفه جویی باید از سوی متولیان فرهنگی و دستگاه های مربوطه تبیین شود.
وی صرفه جویی در مصرف برق را خدمت بزرگی به اقتصاد کشور خواند و مشارکت تک تک شهروندان را در پیشبرد برنامه های اقتصادی کشور در این فصل موثر و تعیین کننده خواند.
وی با اشاره به افزایش چشمگیر مصرف برق در کردستان در شروع سال جدید اظهار کرد: میزان مصرف برق کردستانی ها در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، علت افزایش این آمار را واگذاری انشعابات جدید و رعایت نکردن الگوی مصرف از سوی شهروندان اعلام کرد و افزود: 50 درصد از میزان برق مصرفی استان مربوط به انشعابات خانگی است و رعایت الگوی مصرف در این بخش از سوی مردم ضروری است.
وی گفت: اگرچه میزان مصرف در استان نسبت به سال قبل افزایش یافته اما روند افزایش مصرف نسبت به میانگین کشوری پایین است.
به گفته وی هم اکنون 550 هزار مشترک در استان وجود دارد که 85 درصد آن خانگی، یک درصد کشاورزی و صنعتی و مابقی اداری و تجاری است.
مدیر عامل شرکت برق استان گفت: در یک سال گذشته 30 هزار و 200 انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شده است.
نجفیان با اشاره به تلاش شبانه روزی متولیان امر در تولید و توزیع برق در استان کردستان، از کاهش قطعی برق به میزان سه و چهار دهم درصد در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان وجود انشعابات غیر مجاز برق در کردستان را یکی از معضلات این شرکت اعلام کرد و افزود: بر اساس آمار اعلام شده، بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز در استان وجود دارد.
وی با اشاره به میزان خسارات وارده انشعابات غیرمجاز برق به شرکت توزیع برق استان افزود: بر اساس برآورد صورت گرفته انشعابات غیر مجاز در استان، سالانه بیش از سه میلیارد تومان به این شرکت خسارت وارد می کند.
نجفیان همراهی و همکاری مشترکین را با شرکت توزیع برق بسیار ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.ک/3
7354/533



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن