تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد چشمگير اقتصاد کوبا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۳۶ب.ظ)
رشد چشمگير اقتصاد کوبا رئيس سازمان تجارت جهاني در سفر به هاوانا رشد چشم گير اقتصاد کوبا در عرصه جهاني را تحسين کرده و آن را قدمي مثبت براي اين کشور خواند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج،روبرتو آزودو رئيس سازمان تجارت جهاني که در کوبا به سر مي برد در يک سخنراني از توفيقات اقتصادي دولت هاوانا در سطح جهاني تقدير کرده و آن را قدمي مثبت براي آينده اين کشور خواند.

وي افزود: کوبا همواره به دنبال يافتن راه حل هاي جديد و جايگزين براي پيشرفت هرچه بيشتر در زمينه اقتصاد و تجارت جهاني مي باشد.
به گفته وي کوبا در حال تغيير وضعيت خود و جبران اشتباعات گذشته وپاي گذاردن در يک مسير نو است. کوبا در حال احترام گذاشتن به قواعدي است هر کشوري با هر زمينه اقتصادي و فرهنگي ناچار به پيروي از آنهاست.
پس از نگراني هاي فراوان از فروپاشي ناگهاني اقتصاد کوبا از سوي مهمترين شرکاي تجاري اين کشور مانند چين، اسپانيا، کانادا، آمريکا، برزيل ، ايتاليا، فرانسه و ژاپن اکنون دولت کوبا به همگان ثابت کرد که با افزايش اتحاد و به کارگيري تمامي توان خود نه تنها از اين رويداد جلوگيري کرده که گام هاي مثبتي را هم در مسير رشد اقتصادي برداشته است.
به عقيده اقتصاددانان، سياست دولت کوبا در سال هاي اخير توانست پاسخ کوبنده اي براي تحريم هاي 60 ساله آمريکا و متحدانش عليه اين کشور آمريکاي لاتين باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن