تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش بی سابقه رشد در سومین اقتصاد جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رویترز کاهش بی سابقه رشد در سومین اقتصاد جهان تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز به نقل از آمار منتشر شده از سوی دولت ژاپن، روز چهارشنبه اعلام کرد: افزایش مالیات بر فروش در سه ماهه گذشته منجر به کاهش چشمگیر رشد اقتصادی این کشور که از زلزله و سونامی مارس 2011 تاکنون بی سابقه بوده است، شد.


به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از رویترز، این امر فشار بر سیاستگذاران ژاپن برای افزایش محرک های مالی و پولی را افزایش می دهد.
در تاریخ اول آوریل (12 فروردین) مالیات بر فروش در ژاپن که سومین اقتصاد جهان و نخستین اقتصاد آسیا محسوب می شود، افزایش یافت و با رشد هزینه خانوارها، منجر به کوچک شدن اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم سال میلادی جاری (12 فروردین تا 9 مرداد) به میزان 6.8 درصد شد.
کوچک شدن 6.8 درصدی اقتصاد ژاپن در سه ماهه دوم، توسعه 6.1 درصدی آن در سه ماهه نخست سال امسال را خنثی کرد زیرا مصرف کنندگان برای پرهیز از پرداخت مالیات بیشتر، کمتر خرید کردند.
اقتصاد ژاپن در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول 1.7 درصد رشد کرد که از پیش بینی 1.8 درصدی اقتصاددانان کمتر بود.
مقدار کوچک شدن اقتصاد ژاپن در سه ماهه گذشته، بیشترین مقدار از سه ماهه نخست 2011 تاکنون است، زمانی که زلزله و سونامی ماه مارس، منجر به قطع تولیدات کارخانه ها و کاهش خرید خانوارها گردید.
اقتصام(6)1063**1558



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن