تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادگان و جانبازان نماد عزت و استقلال ایران اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آزادگان و جانبازان نماد عزت و استقلال ایران اسلامی هستند سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جانبازان و آزادگان نماد عزت و استقلال ایران اسلامی هستند و با حضور خستگی ناپذیر خود در عرصه های مختلف از جمله سال های دفاع مقدس، امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آوردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سنندج افزود: آزادگان با ایثار و از خودگذشتگی و تحمل رنج و سختی های فراوان در دوران اسارت، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و همه ما امروز مرهون فداکاری های آنان هستیم.
وی با بیان اینکه آزادگان ذخیره های گرانبها و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند گفت: آنان با صبر و استقامتی که داشتند رسالت سنگین خود را در راستای پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب به بهترین نحو ممکن انجام دادند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه از آزادگان می توان به عنوان وارثان خون شهدا نام برد اظهار کرد: تکریم آزادگان، جانبازان و خانواده های آنان یک وظیفه همگانی است و همه ما باید قدردان حماسه آفرینی آنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس باشیم.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان حادثه بی نظیر تاریخ، حاصل فداکاری ها و از خودگذشتگی های این عزیزان است افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران ما در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با تمام توان در مقابل توطئه های دشمن ایستادند و جان و مال خود را در این راه فدا کردند.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی اظهار کرد: دشمن از همان اوایل انقلاب توطئه های خود را در جهت فروپاشی نظام آغاز کرد و این توطئه ها تا امروز نیز ادامه داشته و به اشکال گوناگون خود را نشان داده است اما روحیه ایثارگری حاکم بر کشور مانعی محکم در برابر تحقق این توطئه ها بوده است.
در ادامه این آیین و به مناسبت سالروز بازگشت آزداگان به میهن اسلامی کتاب ˈ فرهنگ اعلام شهدای کردستانˈ حاوی زندگینامه پنج هزار و 293 شهید استان رونمایی شد و در پایان هشت نفر از آزادگان استان تجلیل شدند.
استان کردستان با تقدیم بیش از پنج هزار و 400 شهید، هشت هزار و 500 جانباز و 805 آزاده سرافراز کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارد.ک/2
7348/533



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن