تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایثارگری و استقامت آزادگان در سخت ترین شرایط نمادی از عزت و سربلندی ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایثارگری و استقامت آزادگان در سخت ترین شرایط نمادی از عزت و سربلندی ملت ایران است خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت :ایثارگری و استقامت آزادگان در سخت ترین شرایط نمادی از عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈسید سعید شاهرخی ˈ شامگاه یکشنبه درستاد بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان با اشاره به حضور 900 آزاده سرافراز در لرستان افزود : برگزاری جلسات بزرگداشت برای آزادگانی که در سخت ترین شرایط جنگ و اسارت، نماد مقاومت بوده اند ،اقدامی معنوی و خداپسندانه است .
وی اظهار داشت :در این راستا به همه دستگاه های دولتی و فرمانداری ها تاکید و ابلاغ شده است که تمامی امکانات خود را برای تجلیل از آزادگان به کار ببرند.
وی با تاکید بر اینکه آزادگان نمایندگان مردمان دلیری بودند که به جهانیان درس دادند ،تصریح کرد : اوج و شکوه عظمت نمایندگان و سفیران دفاع مقدس کشور در زندانهای بعث به نمایش در آمد.
وی با اشاره به اینکه تجلیل از این ایثارگران بر همه مردم واجب است ،گفت : تلاش مسوولان در اوج تعهدات و تعلق به این ارزش ها در استان قابل توجه است .
شاهرخی افزود :در این راستا همه شهرداری خرم آباد وظیفه تبلیغات شهری را برعهده دارد و در این راه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می تواند با دادن ایده و کمک های فنی، این اداره را کمک کند.
وی در مورد تبلیغات کلان استانی در سالروز بازگشت آزادگان تصریح کرد: صداو سیما با توجه به وظیفه طبیعی و ذاتی که دارد این مناسبت را به امر شایسته ای پوشش خواهد داد .
معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت : صبح گاه مشترک نیروهای نظامی با حضور سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، با رعایت همه استاندارد های موجود، برگزار می شود.
شاهرخی افزود : کارگروه اجتماعی و فرهنگی باید برای سالروز بازگشت آزادگان یک برنامه موسیقی جدید به همراه یک سرود حماسی نو، را در برنامه این روز خواهد داد .
وی اظهار داشت : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کار خوبی را در مورد ثبت و مستند سازی خاطرات 900 نفر از آزادگان لرستانی انجام داده است که این مستند سازی بیشتر در حوزه کتاب و فیلم مستند است.
7274/630



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن