تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 1 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807452703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج از رکود بدون تورم در برنامه مناظره


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما خروج از رکود بدون تورم در برنامه مناظره تهران-ایرنا-برنامه مناظره این هفته شبکه یک سیما به موضوع بسته سیاستی دولت برای خروج از رکود بدون تورم خواهد پرداخت.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، چهل و دومین برنامه مناظره با موضوع بسته سیاستی دولت برای خروج از رکود بدون تورم با حضور کارشناسان ، منتقدان و مسئولان در برنامه مناظره این هفته بررسی خواهد شد.
تهیه کنندگی برنامه مناظره برعهده علیرضا اسکندی بوده و این برنامه جمعه ها ساعت 16:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

**شبکه سحر از جنایات داعش در عراق می گوید
جنایات داعش در عراق عنوان موضوع برنامه این هفته کانون توجه سیمای انگلیسی شبکه سحر است.
ارسلان خندانی بهبهانی تهیه کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: حفظ وحدت و یکپارچه بودن عراق در مقابله با گروه های داعش، نقش علمای شیعه و سنی در حفظ وحدت، ایجاد دولت مقتدر، نقش بیگانگان در حمایت از داعش و سکوت کشورهای عربی در قبال جنایات داعش در عراق از جمله موضوعات و محورهایی است که در برنامه کانون توجه مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
کانون توجه امشب چهارشنبه 22 مرداد ماه ساعت 1 بامداد به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می شود.

** روایت مرگ همسر محمدرضا پهلوی در پلی به گذشته
برنامه پلی به گذشته فردا (پنجشنبه 23 مرداد ماه) به روایت مرگ ثریا اسفندیاری همسر دوم محمدرضا پهلوی می پردازد.
خسرو معتضد کارشناس برنامه پلی به گذشته پیرامون مرگ ملکه ثریا مطالبی را برای بینندگان بازگو خواهد کرد.
ثریا اسفندیاری همسر دوم محمدرضا پهلوی در سن 69 سالگی در پاریس به دلیل ایست قلبی فوت می کند؛ پلیس پاریس مرگ ثریا را مشکوک اعلام کرد و DNA او را پس از کالبدشکافی جسدش مورد بررسی قرار داد.
معتضد در این برنامه درباره وصیت ثریا که گفته بود پس از مرگش جنازه اش سوزانده شود ،صحبت کرده و علت های این درخواست را برمی شمرد.
این در حالی است که عده ای مدعی شده اند ثریا، دختری از یک مرد آمریکایی دارد.
برنامه پلی به گذشته کاری از گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه دو سیما به تهیه کنندگی علی رجب لو است که هر هفته روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه به روایت خسرو معتضد به روی آنتن شبکه دو می رود.
برنامه پلی به گذشته فردا (پنجشنبه) 23 مرداد ساعت 17:40 از شبکه زندگی پخش می شود.

**اقتصاد و رسانه در رادیو اقتصاد
برنامه اقتصاد و رسانه با محوریت بالا بردن آگاهی مخاطبان از مواضع خصمانه رسانه های غربی در خصوص کشورمان بویژه از منظر اقتصاد تهیه و پخش می شود.
مردم جوامع امروز بدون استفاده از رسانه ها نمی توانند به زندگی عادی خود ادامه دهند و رسانه ها در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها رخنه کرده اند. تولید و مصرف کالاهای رسانه ای مثل روزنامه ها، مجلات، برنامه های رادیو و تلویزیون و... با پیروی از قوانین اقتصادی صورت می گیرد و صفت رسانه ها بخشی از فعالیت های اقتصادی را شامل می شود.
در بخش اول فن آوری های ارتباطات و تاثیر آن در زندگی شغلی و اجتماعی افراد با حضور امید علی مسعودی استاد ارتباطات مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
در آیتم رصد خبرهای اقتصادی ایران در قاب رسانه های بیگانه از زبان مهدی آرمان کارشناس اقتصاد و رسانه مورد تحلیل قرار می گیرد و در آیتم ذره بین جایگاه حس شنوایی در تبلیغات با حضور ابراهیم ترقی نژاد کارشناس ارشد علوم ارتباطات مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
اقتصاد و رسانه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ جمعه مهر 24 مرداد ساعت 11 به مدت 30 دقیقه از شبکه تخصصی اقتصاد به روی آنتن می رود.

**تولید روغن خوراکی در ایران و چالش های پیش رو
برنامه اقتصاد، کشاورزی و توسعه روز پنجشنبه 23 مرداد به مبحث تولید روغن خوراکی در ایران و چالش های پیش رو اختصاص یافته است.
برنامه اقتصاد، کشاورزی و توسعه کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که در قالب گفتگو محور، که روزهای فرد ساعت 11 از موج اف.ام ردیف98 مگاهرتز روی آنتن می رود.
مهرگان سوادکوهی تهیه کننده برنامه با بیان این خبر گفت: اقتصاد، کشاورزی و توسعه برنامه ای گفت وگو محور است که به مسائل و معضلات حوزه کشاورزی با نگاهی تخصصی می پردازد. در اقتصاد، کشاورزی و توسعه تلاش می شود در هر قسمت از این برنامه به مشکلات و معضلاتی که کشاورزان با آن درگیر هستند پرداخته شود.
محمد رضا هاتفی مینایی و ندا ادهمی کارشناسان این هفته برنامه شنوندگان را از رادیواقتصاد همراهی می کنند.

**فصل انار را از رادیو نمایش بشنوید
جمعه 24 مرداد ماه ، فیلم سینمایی فصل انار به صورت رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می شود.
فصل انار را محسن شرفی نیا کارگردانی کرده و محمدرضا فروتن، ماه چهره خلیلی، میثاق زارع، لادن رحمتی، شقایق فراهانی، امید روحانی و سیدجلیل میرطبایی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
این برنامه به تهیه کنندگی سردبیری فرشاد آذرنیا و با تنظیم رادیویی شیما جان قربان و به صدابرداری علی حاجی نوروزی ، جمعه ساعت 18:00 از رادیو نمایش پخش می شود.

**جوانان شهری که دلشان برای روستاییان می تپد
مسئولین اردوهای جهادی با حضور در برنامه حرف حساب از فعالیت های جهادگران جوان می گویند.
علی فتحی مسئول قرارگاه جهادی میرزا کوچک جنگلی و مسعود اعتمادی مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور ورامین، مهمان روز پنجشنبه حرف حساب هستند که ساعت از شبکه یک پخش می شود، و از فعالیت های جهادگران می گویند.
جوانان در قالب اردوهای جهادی به روستاهای دور افتاده و کم بضاعت نیازهای عمرانی این مناطق از جمله مسجد یا مدرسه می سازند، همچنین گروهی دیگر از این جوانان کلاس های مذهبی وحتی هنری برای کودکان آن روستا برگزار می کنند.
برنامه حرف حساب کاری از گروه اجتماعی شبکه ی یک سیما است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 8:10 از این شبکه روی آنتن می رود.

**افسانه بایگان میهمان برنامه روزهای دوست داشتنی شبکه جوان
میهمان این هفته برنامه روزهای دوست داشتنی روز جمعه 24 مرداد ماه شبکه جوان افسانه بایگان بازیگرسینما وتلویزیون است .
برنامه روزهای دوست داشتنی روز جمعه 24 مرداد با اجرای لاله صبوری از شبکه جوان پخش می شود؛ میهمان این هفته برنامه روزهای دوست داشتنی شبکه جوان افسانه بایگان بازیگرسینما وتلویزیون است.
وی بازیگری سریال سربداران ،روزهای حسرت وفیلم های کنعان وکافه ستاره رادرکارنامه خود دارد؛ او دراین برنامه با جوان ها ازچگونه اندیشیدن وراه های درست اندیشدن می گوید.
روزهای دوست داشتنی عنوان برنامه ای ازگروه جوان واندیشه شبکه جوان است که روز جمعه از ساعت21تا22 از شبکه جوان پخش می شود.

**فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « کارگزار »، « گلچهره »، « شجاع مرد کوچک » ،« موریسون خواهر دار می شود » ،« وعده دیدار » ،« عتیقه فروشی قدیمی » ، « بادبادک »، « نفوذی »، « فیلادلفی » ، « این هفت نفر » ،« اولین شب آرامش 1 و 2 » ،« چهار شگفت انگیز 2 »، « شوری تازه »، « تشییع جنازه در برلین » ، « ماشین ها 2 »، « دزدان دریایی کارائیب 1 » ،« توربو » ، « در آرزوی پرواز »، « بوی پیراهن یوسف » ، « زنجیرها»، « چشمه آهوان » ، « جایی برای بودن »، « نشانی » ،« داستان اسباب بازی 2 » و « خوش قدم » پنج شنبه و جمعه 23 و 24 مرداد ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

**روزگار قریب تماشایی شد
سریال روزگار قریب امشب ساعت 23 از شبکه تماشا بازپخش می شود.
سریال روزگار قریب به کارگردانی کیانوش عیاری که در سال 86 از شبکه سوم سیما پخش می شد و به زندگی دکتر قریب در کنار حوادث آن دوران می پرداخت از امشب ساعت 23 از شبکه تماشا بازپخش می شود .

**پخش زنده هندبال تا رقابت های پهلوانک های آزاد و فرنگی از شبکه ورزش
فردا از ساعت 15مسابقه نیمه نهایی رقابت های هندبال جوانان آسیا بین تیم های ایران و ژاپن در برنامه چهارسوی ورزش به تهیه کنندگی محمدرضا بابا محمدی به روی آنتن می رود.
از ساعت 17 نیز کشتی رقابت های ایران و آفریقا در برنامه پیک ورزش به روی آنتن می رود.
روز جمعه نیز در برنامه چهارسوی ورزش از ساعت 10 صبح تنیس جایزه بزرگ قهرمانی کشور به میزبانی شهر اصفهان زنده گزارش می شود.
ساعت11:30 در برنامه پیک ورزش کشتی آزاد و فرنگی پهلوانک های قهرمانی کشور و از ساعت 16:30 کشتی نوجوانان قهرمانی کشور پخش مستقیم می شود.
همچنین مسابقه فوتبال تیم های تراکتورسازی و ملوان از ساعت 18 از شبکه ورزش پخش می شود.

** پاسخ به سؤالات بانوان در مجله بارداری
تهیه کننده برنامه تلویزیونی مجله بارداری گفت:این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که ساعت 11 روز پنجشنبه 23 مرداد ماه به روی آنتن می رود.
مریم آهنگری روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: این برنامه متشکل از بخش های مختلفی است که در زمینه های مختلف و متنوع، پاسخگوی سؤالات و نیازهای بانوان کشورمان خواهد بود.
وی با اشاره به بخش های مختلف این برنامه گفت: بلوغ که بخش دخترانه این برنامه است، به آمادگی های پیش از بلوغ و آشنایی خانواده ها با این دوران می پردازد که این هفته میزبان دکتر نسترن نمازی (متخصص پوست و مو و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی) خواهد بود تا پیرامون بهداشت پوست و علل جوش و آکنه در دوران بلوغ و راه های مقابله با آن صحبت کنند.
آهنگری افزود: در بخش مادرانه خانم دکتر فیروزه روستا (مدرس ارشد آمادگی زایمان ) حضور دارند تا پیرامون دردهای مفصلی و عضلانی در دوره ها و هفته های مختلف بارداری صحبت کنند؛ در این بخش، علل به وقوع پیوستن این دردها برای مخاطبان بازگو خواهد شد.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی مجله بارداری ادامه داد: بخش پرونده این هفته هم با موضوع معرفی بیمارستان های دوستدار کودک و مادر با حضور لیلا علوی (کارشناس ارشد مامایی) خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بخش نسل پاک هم با حضور حجت الاسلام آقاصمدی در هر قسمت قصد دارد به یکی از آداب و رسومی که لازم است پدر و مادر بجای آورند تا یک نسل پاک داشته باشند، اشاره می کند.
آهنگری در ادامه با بیان اینکه در بخش پروانگی هم خانم بارداری به نمایش درمی آید که فرزند دومشان چهار ماه دیگر متولد می شود، اظهار کرد: خانم معصومه ورپشتی از تفاوت بارداری اولش با دوران بارداری برای بچه دوم سخن می گوید.
وی یادآور شد: همچنین در بخش پدرانه این هفته نیز به موضوع چگونه زیستن دختران در دنیای واقعی پرداخته می شود.

** کتاب روش های اشاعه و ترویج نمازمنتشر شد
کتاب روش های اشاعه و ترویج نمازاثراسماعیل سعدی پور از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.
کتاب (روش های اشاعه و ترویج نماز) با مروری بر نتایج مطالعات علمی در مورد راه های تاثیررسانه های جمعی در ارتقاء فرهنگ
فردی و اجتماعی مخاطبان، تعدادی از پژوهش های انجام شده در مورد نماز با تکیه بر رسانه تلویزیون در ایران را ارزیابی می کند و براساس نتایج آن ها پیشنهادهای مفید کاربردی به سازندگان برنامه های تلویزیونی و فیلم های داستانی عرضه می کند.
چاپ دوم کتاب روش های اشاعه و ترویج نمازدر 95 صفحه با قیمت 40 هزار ریال توسط انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به کتاب های آئینی و دینی قرارگرفته است.
فراهنگ**9187**7364 ** 1569



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن