تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798299935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت تخت جمشید از نگاه دوربین آموزش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرهایی کوتاه از صداوسیما کنسرت تخت جمشید از نگاه دوربین آموزش تهران-ایرنا-برنامه مجله موسیقایی دستان شبکه آموزش سیما روز جمعه 24 مرداد ماه میزبان پدرام درخشانی یکی از آهنگسازان موسیقایی کشورمان می شود.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در بخش دوربین دستان گزارشی از کنسرت تخت جمشید با حضور پدرام درخشانی و مسعود حبیبی به روی آنتن می رود.
دیدار با اهالی موسیقی، یاد یار سفر کرده شهریار فریوسفی،اخبار دیدار با خوانندگان آثار پدرام درخشانی،سینا سرلک، بامداد فلاحتی، علی تفرشی و علی جهاندار از دیگر آیتم های این برنامه می باشد.
در بخش پایانی برنامه این جمعه دستان به آکادمیک آواز ایرانی و دلنوازی های پدرام درخشانی پرداخته می شود.
مجله موسیقایی دستان به تهیه کنندگی سید محمد مناجاتی هر جمعه ساعت 21 و بازپخش آن شنبه ها ساعت 21 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

**پخش زنده مسابقات هندبال ایران و قطر از شبکه ورزش
تیم ملی هندبال ایران موفق شد با پیروزی 32 بر 23 مقابل بحرین به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا صعود کند به این ترتیب تیم ملی ایران امروز در مرحله نیمه نهایی از ساعت 19 به مصاف قطر خواهد رفت.
این دیدار به صورت زنده از شبکه ورزش سیما در برنامه چهارسوی ورزش از ساعت19 پخش می شود.
شاگردان محسن طاهری با پیروزی در مقابل بحرین شش امتیازی شدند و به عنوان تیم دوم گروه A به همراه کره جنوبی به دور بعد صعود کردند؛ اما از گروه دوم که پیش از این صعود قطر قطعی شده بود رقابت میان عربستان و ژاپن برای صعود به نیمه نهایی ادامه دارد

**پخش سری دوم سپید جامگان آسمانی از رادیو سلامت
در برنامه سپید جامگان آسمانی شبکه رادیویی سلامت،در زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس در عرصه جامعه پزشکی گذری داشته باشید.
پس از برگزیده شدن برنامه سپید جامگان آسمانی از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم در جشنواره دفاع مقدس سال جاری، سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی فریدون ارکانی و گویندگی فیروزه آدابی و زهره کد خدا زاده از روز چهارشنبه 22 مرداد ماه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
این برنامه که مروری بر زندگینامه شهدای جامعه پزشکی ایران اسلامی دارد، با ساختار مستند گزارشی هر هفته چهارشنبه ها از ساعت 14 به مدت 30 دقیقه با تلاش مرجان قندی، گزارشگر برنامه و عفت میزبان هماهنگی، تهیه و تقدیم خانواده شهدای جامعه پزشکی می شود.
در برنامه این هفته گزارشگر برنامه به دیدار خانواده شهید فرهاد آسمانی می رود و برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش فرازی از زندگی این پزشک شهید را از زبان والدینش تهیه می کند.

**اوضاع تیم ملی جوانان در روح پهلوانی بررسی می شود
حسن بابک مدیرتیم های کشتی فرنگی و حسین ملاقاسمی عضو شورای فنی کشتی فرنگی مهمان امشب برنامه روح پهلوانی خواهند بود.
بنابر این گزارش با توجه به عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های کرواسی حسن بابک در خصوص برنامه آتی فدراسیون برای مسابقات بازی های آسیایی سخن می گوید.
اما در ادامه برنامه امشب محمد طلایی سرمربی نیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز مهمان دیگر این برنامه خواهد بود که در خصوص قهرمانی تیم کشتی آزاد و برنامه های بعدی فدراسیون برای کشتی گیران آزادکار به بررسی می پردازد.
روح پهلوانی سه شنبه شب ها از ساعت21 با اجرای صدرالدین کاظمی و تهیه کنندگی سعید اصغری به روی آنتن شبکه ورزش می رود.

**بررسی خرخرهای شبانه در مجله پزشکی رادیو سلامت
شبکه رادیویی سلامت 21 مرداد علل و درمان خرخرهای شبانه را در برنامه مجله پزشکی بررسی می کند.
به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه های پیشگیری از بیماری ها ، این برنامه هر روز به یکی از موضوع های حوزه سلامت اختصاص دارد.
برنامه مجله پزشکی کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که هرروز از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش ، نشاط و آرامش می شود.

**آئین پهلوانی و بررسی ورزش زورخانه ای و نقش آن در فرهنگ پهلوانی
آئین پهلوانی کاری از گروه ورزش و تفریحات شبکه جهانی صدای آشنا در روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، از این شبکه پخش می شود.
آئین پهلوانی ضمن بررسی ورزش زورخانه ای و نقش آن در آئین زورخانه ای، به معنا و مفهوم پهلوانی در کشورمان ایران، فرهنگ ورزش زورخانه ای و ترویج آن، و همچنین آسیب شناسی وضعیت کلی این ورزش، خواهد پرداخت.
آئین پهلوانی را روز پنج شنبه بیست و سوم ساعت 13:00 به وقت تهران برابر با ساعت 08:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

**جشنواره زیر چتر لبخند برای عموم آزاد است
رادیو فرهنگ روز چهارشنبه 22 مرداد جشنواره زیر چتر لبخند را با حضور اهالی هنر و رسانه برگزار می کند.
این مراسم را روز چهارشنبه 22مرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در سالن کوثر سازمان صدا و سیما برگزار می کند. مشاعره چند نویسنده طنز با ادبیات طنز و حضور گروه موسیقی محلی از جمله بخش های این برنامه است؛ در کنار این گروه موسیقی، جواد انصافی و گروه هنری او نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
همچنین در این مراسم از برنامه سازان موفق در حوزه مشاعره تقدیر و تجلیل خواهد شد.

**نگاهی به مهمترین های اقتصادی کشور در بازار خبر از رادیو اقتصاد
بازار خبر برنامه ای از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد است که هرروز شنبه تا پنج شنبه به اعلام مهمترین رویدادهای اقتصادی و خبرهای بازار می پردازد.
برنامه بازار خبر، شنبه تا پنج شنبه به صورت زنده با بخش های مختلف وضعیت بازار را هر روز رصد می کند.
یکی از خبرهای روز اقتصادی در بخش گذر اقتصادی این برنامه توسط علی دینی ترکمانی کارشناس برنامه و استادیار موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
در برنامه بازار خبر هرروز روزنامه های اقتصادی، خبرهای حوزه تجارت خارجی، خبرهای بازار دیجیتال و قیمت روز وسایل دیجیتالی و همچنین بازار طلا و ارز بررسی می شود.
بازار خبر، هر هفته شنبه تا پنج شنبه، ساعت 17:15 به مدت 45 دقیقه برروی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز از شبکه رادیویی اقتصاد تقدیم علاقمندان می شود.

**بنگاه از رادیو نمایش پخش می شود
هر روز شنونده نمایش طنز ˈ بنگاه ˈ به کارگردانی حسین فلاح از رادیو نمایش باشید .
بنگاه به نویسندگی سید حسن حسینی ،نمایشی طنز است که هر قسمت آن داستانی متفاوت دارد و اتفاقات آن در یک بنگاه معاملاتی املاک می گذرد.
در این نمایش ؛ نوشین حسن زاده ، شمسی صادقی، عبدالعلی کمالی، ایوب آقاخانی ، مهرداد عشقیان، نازنین مهیمنی ، شیرین سپه راد، فریدون محرابی و..به ایفای نقش پرداخته اند و پیروز صدرایی صدابرداری و نرگس موسی پور افکتور آن هستند.
بنگاه به تهیه کنندگی شهناز دهکردی ، هر روز ساعت 11:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

**پرونده حقوقی حیوانات روی میز شوک قرار گرفت
مستند تلویزیونی شوک به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی این هفته با موضوع حقوق حیوانات روز چهارشنبه 22 مرداد ساعت22:40 از شبکه سه سیما پخش می شود.
شکیبی تهیه کننده شوک درباره موضوع تازه ترین قسمت کار گفت: این قسمت از مستند شوک درباره مبحث حقوق حیوانات است؛ موضوعاتی مانند فروش غیرقانونی آنها، انقراض نسل های ارزشمند و گونه های کمیاب در ایران مانند یوزپلنگ، فروش غیرمجاز میمون ها و حیواناتی وحشی که محل زندگی شان طبیعت است اما بعضا در خانه نگهداری می شوند.
وی افزود: موضوع حیوانات و گونه های جانوری در دو بخش بررسی می شود؛ بخشی از آن درباره حیوانات وحشی است و بخشی از آن هم به نگهداری حیوانات خانگی بر می گردد.
مستند شوک کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که با نگاهی انتقادی و آسیب شناسانه مسائل اجتماعی را رصد می کند؛ این مستند همچنین در قسمت هایی به بعضی از حادثه های ناگوار یا جالب توجه در اذهان عمومی می پردازد.
فراهنگ**9187**1601**



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن