تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802673784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه‌هاي جهادي: مي‌خواهيم غزه را بسازيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گروه‌هاي جهادي: مي‌خواهيم غزه را بسازيم
سازمان بسيج سازندگي و 3 هزار گروه جهادي با انتشار نامه‌اي خطاب به رئيس دوره‌اي جنبش عدم تعهد، مطرح كردند: از مسئولان مي‌خواهيم مقدمات عزيمت گروه‌هاي جهادي براي بازسازي غزه مظلوم را فراهم نمايند.
سازمان بسيج سازندگي و 3 هزار گروه جهادي با انتشار نامه‌اي خطاب به رئيس دوره‌اي جنبش عدم تعهد، مطرح كردند: از مسئولان مي‌خواهيم مقدمات عزيمت گروه‌هاي جهادي براي بازسازي غزه مظلوم را فراهم نمايند.
به گزارش «جوان»، گروه‌هاي جهادي در اين نامه خطاب به دكتر روحاني رئيس‌جمهور كه رياست دوره‌اي جنبش عدم تعهد را نيز عهده‌دار است، با اشاره به آيه 44 سوره فاطر كه خداوند در آن مي‌فرمايد: «آيا در زمين نگرديده‏‌اند تا فرجام (كار) كساني را كه پيش از ايشان (زيسته) و نيرومندتر از ايشان بودند بنگرند و هيچ‌چيز نه در آسمان‌ها و نه در زمين خدا را درمانده نكرده است چراكه او همواره داناي تواناست» بيان مي‌دارند: امروز بر همگان واضح و مبرهن است كه رژيم غاصب و كودك‌كش صهيونيست، وليده ناميمون قدرت‌هاي خون‌آشام، خصوصاً امريكا و انگليس خبيث است و واضح‌تر آنكه آنچه از فتنه كشته‌اند جز ظلم و ستم و تباهي خويش درو نخواهند كرد.
اين نامه مي‌افزايد: امروز مردم ما به تأسي از امام راحل عظيم‌الشأن و به پيروي از منويات حكيمانه رهبر فرزانه و هوشيار انقلاب اسلامي (مدظله العالي) همچون كوهي استوار در مقابل سيل فتنه‌هاي شيطاني ايستاده و اميدوارانه به افق‌هاي آينده چشم دوخته‌اند تا پرچم اين حركت الهي را به پرچمدار اصيل آن تقديم نموده و در جشن وصال حضرتش در قدس شريف نماز عشق را در پس قامت رعنايش به ميعاد نشينند. خداي را شاكريم كه به ما نعمت حيات بخشيد تا پيروزي‌هاي مكرر فرزندان اسلام را در مقابل جبهه كفر و نفاق شاهد باشيم.
در ادامه اين نامه مي‌خوانيم: پيروزي‌هاي مقاومت در جنگ‌هاي 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه و همچنين شكست رژيم كودك‌كش در جنگ 30 روزه اخير از يك سو نمايانگر ضعف و عجز رژيم تا دندان مسلح صهيونيست و از سوي ديگر بيانگر توان مقاومت اسلامي است. آنچه بيش از همه در دنياي امروز خودنمايي مي‌كند تنها حمله وحشيانه رژيمي سفاك به مردم بي‌پناه و مظلوم نيست، بلكه سكوت مجامع جهاني و همراهي اصحاب زر و زور و برخي حكام خودفروخته ننگي است بر دامن جوامع بشري كه به راحتي پاك نخواهد شد.
گروه‌هاي جهادي با اشاره به وقايع رخ داده در باريكه غزه مي‌افزايند: غزه امروز صحنه رسوايي سه جريان منفور در ميان ملت‌هاست: خشم عبري، سكوت غربي و خيانت عربي سه ضلع مثلث شوم فتنه صهيونيستي است. اينك  ظالمان و ستمگران دوباره علم فتنه برداشته و با دشنه‌هاي زهرآلودشان به جان كودكان مظلوم غزه و فلسطين افتاده و خانه و سرپناهشان را ويران نموده‌اند.
در پايان اين نامه آمده است: ضمن همدردي با همه مظلومان عالم به ويژه ستمديدگان فلسطين و كودكان مظلوم غزه اعلام مي‌داريم كه ما فرزندان ايران اسلامي در قالب گروه‌هاي جهادي به منظور كمك به بازسازي همراه و همدل با جوانان فلسطيني آماده خدمت‌رساني به مردم شريف غزه بوده و در صورت مساعد بودن شرايط، آماده عزيمت به هر نقطه از عالم كه فرياد ياللمسلمين شنيده مي‌شود هستيم و از مسئولان مي‌خواهيم مقدمات عزيمت گروه‌هاي جهادي براي بازسازي غزه مظلوم را فراهم نمايند.





تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن