تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهارت های بازار محور در زنجان تقویت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار زنجان : مهارت های بازار محور در زنجان تقویت می شود زنجان - ایرنا - استاندار زنجان از تقویت مهارت های بازار محور در این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا، جمشید انصاری روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه گذر مهارتی بازار محور از دستاوردهای فنی و حرفه ای درجمع خبرنگاران افزود: مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای نقش بسزایی در ارتقا مهارت های فردی و اشتغالزایی دارند.
وی یادآورشد: بخش قابل توجهی از تخصص ها و حرفه های مورد نیاز در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان از سوی مراکز فنی و حرفه ای آموزش داده می شود.
استاندار زنجان گفت: برنامه ریزی های لازم در راستای آموزش مهارت های بازار محور و تقویت آن در این استان انجام می شود.
انصاری باتاکید بر اینکه فارغ التحصیلان نباید در موسسات کاریابی و بنگاه ها به دنبال کار باشند،
تصریح کرد: این افراد باید بتوانند با حمایت های مالی که از آنها انجام می شود در راستای تولید تلاش کنند و نهادی واسطه برای بازاریابی آنها ایجاد شود.
وی با اشاره به نمایشگاه برگزار شده از دستاوردهای فنی و حرفه ای استان، اظهار کرد: فعالیت ها و مهارت های عرضه شده در این نمایشگاه برگرفته از آموزش های فنی و حرفه ای است.
استاندار زنجان با بیان اینکه فارغ التحصیلان با برخورداری از دوره های مهارتی باید فعالیت های تولیدی داشته باشند گفت: اعتبارات خوبی برای این امر از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، در بخش مشاغل خانگی و واحدهای تولیدی کوچک در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
انصاری اظهار امیدواری کرد، این اقدام به اشتغال جوانان دارای مهارت های لازم کمک کند و این مهارت ها در فعالیت های تولیدی به کار گرفته شود.
7325/596



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن