تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان تشکیل شد خرم آباد - ایرنا -نخستین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان روز دوشنبه طی مراسمی با حضور معاون پژوهش محیط زیست کشور و مدیرکل مشارکت های مردمی محیط زیست کشور تشکیل شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈ مهرداد فتحی بیرانوند ˈ در همایش تشکیل نخستین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان گفت :حفظ سلامت محیط زیستوظیفه ای عمومی و همگانی است که تاکنون برخی افراد به آن توجه نداشته اند و در این راستاتبیین اهمیت آن در جامعه امری ضروری است .
وی با اشاره به اینکه طرح محیط یار دانش آموزی در مدارس استان لرستان اجرا می شود، افزود :طرح محیط یار نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست را بدنبال دارد.
وی در راستای اجرای طرح محیط یار در مدارس ، اظهار داشت : آشنایی دانش آموزان با اهمیت محیط زیست در زندگی آنها مخاطرات محیط زیستی در ابعاد محلی، جهانی و منطقه ای و رفتارهای مناسب با محیط زیست از اهداف این طرح است.
همچنین فتحی بیرانوند با تاکید براینکه حفظ محیط زیست مستلزم مشارکت همگانی و فرهنگ سازی در این زمینه است، گفت:در حال حاضر 14 تشکل سازمان مردم نهاد این سازمان را یاری می کنند.
وب با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در زمینه حفاظت محیط زیست و اجرای طرح های زیست محیطی تأکید کرد: با فرهنگ سازی مناسب و جلب مشارکت مردم اجرای طرح های زیست محیطی، با موفقیت انجام خواهد شد .
7274/630



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن