تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی انتظامی: بدنبال همکاری ویژه با رسانه ها هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی: بدنبال همکاری ویژه با رسانه ها هستیم تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: بدنبال همکاری ویژه با رسانه ها هستیم و باید در راستای تقویت زمینه های همکاری، تلاش جدی داشته باشیم.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز یکشنبه در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه امروز برد اخبار و رسانه ها از سلاح های صهیونیست ها بیشتر است، تصریح کرد: امروز جایگاه رسانه ها نشان می دهد که نفوذ بر افکار عمومی از طریق رسانه ها خیلی موثرتر شده است.
وی با بیان اینکه ما رسانه داری نمی کنیم و نیازی به داشتن رسانه خاص نداریم، ادامه داد: نیروی انتظامی با رسانه ها همکاری می کند و بدنبال همکاری ویژه با رسانه ها هستیم زیرا درگیری و دعوا مخصوص دشمن است و باید فقط در راستای تقویت زمینه های همکاری، تلاش جدی داشته باشیم.
احمدی مقدم ادامه داد: بنا داریم مبتنی بر خواسته های مردم حرکت کنیم، زیرا رسانه های گروهی به عنوان منابع اعتمادسازی در کشور محسوب می شوند و یکی از وظایف ما این است که باید این زمینه ها را در جامعه فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه به تمامی تشکیلات نیروی انتظامی اعلام کرده ایم که در صورت وجود اختلاف با رسانه ها باید در نهایت از طریق معاونت حقوقی موضوع پیگیری شود، افزود: در ابتدا لازم است بخش های نیروی انتظامی موضوع را رسیدگی و حل کرده و در صورت لزوم و در نهایت از طریق معاونت حقوقی پیگیری شود.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اکنون در اطراف کشور، درگیری های زیادی جریان دارد اما در مقایسه با وقوع جرم بین ما و کشورهای اروپایی، وضع ایران بهتر است.
ادامه دارد...
اجتمام(3) ** 7268 ** 1436 ** 1071



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن