تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819597912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه کیهان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه کیهان در شماره روز شنبه «باج خواهی صهیونیست ها، ایستادگی مقاومت غزه دوباره خونین شد» را تیتر یک کرده و در ادامه پیام رییس جمهوری به اجتماع «کودکان غزه، کودکان ایران» با عنوان «معنای حقوق بشر در نهادهای بین الملل دفاع از منافع غربی هاست» را برجسته ساخته است.


به گزارش ایرنا، در خبر یک این روزنامه آمده است: با پایان آتش بس 72 ساعته و دستور نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیروی هوایی و توپخانه های این رژیم، حمله به نوار غزه را از سر گرفتند.
به گزارش خبرگزاری ها، در پی به توافق نرسیدن گروه های فلسطینی با رژیم صهیونیستی در قاهره، پایتخت مصر آتش بس موقت که از صبح روز سه شنبه آغاز شده بود ساعت هشت صبح روز گذشته پایان یافت و رژیم صهیونیستی چند ثانیه پس از پایان یافتن مهلت آتش بس با دستور نتانیاهو حملات هوایی و زمینی خود را به مناطق مسکونی غزه از سر گرفت.
آغاز دور تازه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک شهید و چهار زخمی بر جای گذاشت.
در بخش دیگری از صفحه یک آمده است: رییس جمهوری در پیامی به اجتماع «کودکان غزه، کودکان ایران»، معنای حقوق بشر در رفتار غربی ها و برخی نهادهای بین المللی را صرفاً حمایت از حقوق غربی ها دانست.
اجتماع «کودکان غزه، کودکان ایران» با تجمع کودکان ایرانی و با حضور جمعی از هنرمندان کشورمان در برج میلاد تهران برگزار شد.
این مراسم از شبکه های دو و جام جم پخش شد. کودکان حاضر در این مراسم به نفع کودکان غزه نقاشی کشیدند و طوماری هم برای ارسال به مجامع بین المللی امضا کردند.
«دولت از خانه های خالی مالیات می گیرد»، «درخواست شورای امنیت از جامعه جهانی برای سرکوب داعش در عراق»، «خطیب جمعه تهران: منتظر تحقق وعده های اقتصادی دولت هستیم»، «پایان مهلت یک ماهه، تکلیف استیضاح وزیر علوم امروز مشخص می شود»، «تحریم و درس مقاومت» و «تحرکات منافقانه برای هم سرنوشت کردن ناطق با خاتمی» از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه کیهان است.
شبس(2)1346**1504



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن