تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819624539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه ایران در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه ایران در شماره روز شنبه «مخالفت روحانی با طرح تفکیک جنسیتی» را تیتر یک کرده و در ادامه با انتشار عکسی از انتقال یک بیمار مبتلا به بیماری ابولا، این چالش جدید در عرصه پزشکی را برجسته ساخته است.


به گزارش ایرنا، در خبر یک این روزنامه به نقل از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران آمده است: نفت را بردند و خوردند و ملت را دور زدند؛ باید بیایند جواب بدهند.
در ادامه این مطلب به نقل از رییس جمهوری می خوانیم: اندیشه همکاری زن و مرد را امام (ره) به عنوان سنت حسنه پایه گذاری کردند؛ مگر می شود 50 درصد جامعه ما یعنی زنان به بهانه های مختلف به کار گرفته نشوند؟ زن های ما اهل عفافند و این جامعه، اسلامی و اخلاقی است و زنان ما پیشتاز اخلاق هستند مگر می توانند این دولت پاک را لکه دار بکنند؟
فساد غرق شده سال های پیش را مگر می شود با این سر و صداها شست. آنها باید بیایند پاسخ دهند.
«این دولت اعتقادش بر این است که با رانت، فساد، جناح بازی، حزب بازی و طایفه بازی نمی توان کشور را به پیش برد این بازی هایی که بعضی ها در می آورند و می گویند فلان جا رانت شد، برای پوشاندن رسوایی هاست. ما قصد دعوا با کسی نداریم؛ باید مردم بدانند که در سال های گذشته بر آنها چه گذشته است؟
«صفحات ویژه برای روز خبرنگار»، «آغاز حمله هوایی آمریکا به داعش»، «دیدار با خانواده شهید صارمی»، «حمله دوباره ارتش صهیونیستی به غزه»، «بانوی غزل ایران به کما رفت» و «مذاکره هسته‏ ای ایران و امریکا در ژنو» از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه ایران است.
شبس(2)1346**1504



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن