تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری مسوولان شهرستان ها برای ورزش تحسین برانگیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیته اسلالوم و آب های خروشان: سرمایه گذاری مسوولان شهرستان ها برای ورزش تحسین برانگیز است مراغه – ایرنا – رییس کمیته اسلالوم و آب های خروشان کشور گفت: سرمایه گذاری مسوولان شهرستان ها برای ورزش و تامین زیر ساخت های آن اقدامی تحسین برانگیز در این عرصه است.


مصطفی ثمری، روز جمعه در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی کانوپولوی کشور با اشاره به احداث پیست قایقرانی کانوپولو و آب های خروشان در حاشیه صوفی چای مراغه توسط شهرداری افزود: این هزینه ها سرمایه گذاری برای ورزش شهر، منطقه و در نهایت وزرش کشور است.
وی اظهار کرد: به نظر من ایران ظرفیت های زیادی در عرصه ورزش داشته و جوانان ایران نیز از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.
ثمری با اشاره به اینکه اگر امکانات فراهم شود می توانیم در عرصه جهانی قدرت نمایی کنیم ادامه داد: می توان در آینده استعدادهای بالقوه ای را از شهرستان های کشور کشف کرد.
فرماندار مراغه نیز دراین آیین گفت: امروز هماهنگی و هم فکری در ارتباط با توسعه ورزش و حمایت از این اقدام ها در شهرستان وجود دارد.
ظفر محمدی افزود: ورزش نقش بسیار مهمی در سالم سازی جامعه دارد و از این رو باید به این مساله توجه ویژه ای شود چرا که ورزش می تواند بخشی از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه را حل کند.
شهردار مراغه نیز در این آیین گفت: مدیریت شهری مراغه از پنج سال گذشته اقدام به بهسازی حاشیه رودخانه صوفی چای را با چهار هدف بهسازی رودخانه، ایجاد امکانات رفاهی، گردشگری و ورزشی آغاز کرده است.
نادر ابراهیمی افزود: هم اکنون در کنار این طرح پیست قایقرانی آبهای خروشان، کانوپولو، میدان والیبال و تنیس ساحلی نیز احداث شده است.
وی اظهار کرد: امروز مدیریت شهری خوشحال است که شهروندان توانسته اند نتایج این برنامه ریزی را با برگزاری مسابقات قهرمانی کانوپولوی کشور لمس کنند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: همچنین شهرداری مراغه در برنامه بلند مدت خود ایجاد امکانات زیر بنایی تمامی رشته های ورزشی قایقرانی طبق استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون این رشته را قرار داده است.
مسابقات قایقرانی کانوپولوی بزرگسالان و جوانان زیر 21سال کشور به همت مدیریت شهری مراغه به مدت سه روز در پیست قایقرانی بوستان یادگاران این شهرستان برگزار شد.
این دریاچه دارای پیست کانوپولو طبق استانداردهای بین المللی بوده و پیش از این نیز یک دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور در این دریاچه برگزار شد.
رقابت های کانوپولو کشور براساس قوانین فدراسیون بین المللی قایقرانی ICF برگزار می شود.
شهرستان مراغه در 135کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
7483/590/587/245



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن