تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری ورزشی توریستی پنح هزارمیلیارد ریالی در سرعین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمایه گذاری ورزشی توریستی پنح هزارمیلیارد ریالی در سرعین اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک سرمایه گذار پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های ورزشی و توریستی در سرعین سرمایه گذاری می کند.


منصور حقیقت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که شهر گردشگری سرعین جزو یکی از قطب های گردشگری در کشور است، گفت: این شهر با داشتن آب و هوای فوق العاده زمینه مناسبی برای توریسم ورزشی با اقلیم مناسب برای ورزش های تیمی دارد.
وی افزود: تیم های سرمایه گذاری با فراغ بال می توانند برای سرمایه گذاری در این شهر اقدام کنند چون بازگشت سرمایه در این شهر بسیار با سرعت و امنیت اقتصادی نیز فراهم است.
وی گفت: این شهر به رغم کمبودهای ورزشی که دارد در صورت تامین امکانات توانایی رقابت با کشورهای بزرگی چون ترکیه و اتریش که میزبان تیم های بزرگ ورزشی جهان هستند را خواهد داشت.
عاطف ناصری فرماندار سرعین هم گفت: آمادگی لازم برای حمایت همه جانبه از بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذارانی که آمادگی فعالیت های اقتصادی به ویژه در حوزه ورزش را دارند وجود دارد.
وی از سرمایه گذاران خواست در اسرع وقت برنامه های خود را به طور رسمی برای
برنامه ریزی و شروع پروژه به ادارات ذی ربط اعلام کنند.
قاسمی رییس هیات مدیره تیم سرمایه گذاری سبلان که مجری پروژه توریستی ، ورزشی در کشور است از برآورد هزینه پنج هزار میلیارد ریالی برای احداث این پروژه ملی خبر داد.
وی گفت: با تامین زیرساخت های لازم و حمایت های لازم اداری این پروژه را تا پایان سال آغاز خواهیم کرد.
وی افزود: زمین لازم برای احداث این مجموعه حداقل 100 هکتار است و امیدواریم با برنامه ریزی لازم این گروه با تامین 150 هکتار زمین برای ساخت مکان های ورزشی اقدام کند.
وی گفت: پروژه کمپ تیم های ملی نیز هنوز جزو برنامه های کلی این شهرستان است و
با تامین زمین لازم احداث آن آغاز می شود.
7116/594/593



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن