تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از پنج هزار خودرو فرسوده در آذربایجان شرقی اسقاط شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از پنج هزار خودرو فرسوده در آذربایجان شرقی اسقاط شد تبریز- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی گفت: پنج هزار و 948 دستگاه خودرو فرسوده در مراکز اسقاط و بازیافت استان در سال جاری اسقاط شد.


سرهنگ ناصر میکاییلی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: یکی از موضوعات مهم در ساماندهی و کنترل آلایندگی هوا و ارتقاء ایمنی عبور و مرور بحث خودروهای فرسوده است که پلیس راهور با جدیت این موضوع را پیگیری می کند.
وی ادامه داد: هشت مرکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده در استان وجود دارد که این مراکز بخش عمدهای از اسقاط و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده را برعهده دارند.
سرهنگ میکاییلی اظهار کرد: با توجه به آلایندگی خودروها در چرخه ترافیک خصوصا در سطح تبریز توجه به خودروهای فرسوده و بحث از رده خارج کردن آنها دارای اهمیت زیادی است.
وی گفت: پلیس راهور استان تمهیدات و تسهیلات لازم جهت اعزام افسران کاردان فنی و بازدید و اوراق و ثبت سوابق و از رده خارج کردن خودروهای اسقاط را در دستور کارر خود قرار داده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی افزود: نداشتن امکانات به روز از قبیل کیسه هوا، ترمزهای ABS و سایر تجهیزات ایمنی موجب شده کوچکترین حادثه، راننده و سرنشینان خودرو را با خطر جدی مواجه سازد .
6120/ 1495



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن