تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819281698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا پنج پله ای هیات ووشو آذربایجان شرقی در سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارتقا پنج پله ای هیات ووشو آذربایجان شرقی در سال 92 تبریز - ایرنا - رییس هیات ووشو آذربایجان شرقی از ارتقا پنج پله ای این هیات در سال 92 نسبت به سال 91 خبر داد و گفت: رتبه این هیات در سال 92 از 21 به 16 ارتقا یافته است.


عبدالعلی ابراهیمی روز شنبه در نشست روسا هیات های ورزشی آذربایجان شرقی اظهار کرد: روند روبه رشد هیات ووشو استان در سال های اخیر چشمگیر بوده و تلاش خواهیم کرد این رتبه در سالجاری به رتبه تک رقمی کاهش یابد.
وی اضافه کرد: در سال گذشته خانه های ووشو در شهرستان های بستان آباد، میانه و مرند راه اندازی و احکام معوقه داوری و مربیگری که از سال 84 راکد مانده بود، صادر شد.
ابراهیمی با اشاره به فعالیت های تابستانی هیات و تشکیل کلاس های اوقات فراغت در این فصل، گفت: این هیات کلاس های متعددی در رده های مختلف سنی درنقاط مختلف شهر برپا کرده و تعداد زیادی از نوجوانان علاقمند دراین کلاس ها ثبت نام کرده اند.
وی در خصوص برگزاری و شرکت در مسابقات مختلف استان و کشور اظهار کرد: به منظور فعال نگه داشتن این رشته، در نیمه دوم امسال مسابقات لیگ استان را برگزار خواهیم کرد و در کنار آن در مسابقات لیگ کشور نیز حضور خواهیم یافت و در این میان قصد داریم با بکارگیری مربیان تراز اول کشور د ربخش ساندا، نتایج بهتری کسب کنیم.
ابراهیمی گفت: در زمینه بخش آموزش نیز در نظر داریم کلاس های بازآموزی مربیان و داوران را برگزار کنیم و در این راستا، مجوزهای لازم را جهت برگزاری کلاس های مربیگری درجه دو و سه را از فدراسیون گرفته ایم و در ماه جاری این کلاس ها را برگزار می کنیم.
7233/587



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن