تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجعلي: امسال هم جوانان ما پديده مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پنجعلي: امسال هم جوانان ما پديده مي‌شوند
محمد پنجعلي مي‌گويد اگر حاشيه‌اي پيش نيايد پرسپوليس در هر سه جام مدعي خواهد بود.

سرپرست پرسپوليس درباره عملکرد اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات و اين که با رفتن سيد جلال حسيني، خلعتبري و پولادي هواداران اين تيم نگران آينده سرخ‌ها هستند، اظهار کرد: فصل گذشته هم اين طور عنوان شد که پرسپوليس در نقل و انتقالات خوب کار نکرده اما بازيکناني مثل عباس‌زاده، صادقيان و عاليشاه به خوبي جواب دادند و در آن شرايط سخت با اين بازيکنان جوان نتايج خوبي گرفتيم. امسال هم چند بازيکن جوان جذب ‌کرده‌ايم که چندان شناختي از آنها وجود نداشت.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: به دنبال سيد جلال حسيني بوديم اما او حاضر نشد که به باشگاه بيايد. خود پولادي هم از اروپا پيشنهاد دارد و گفته اگر به خارج نروم براي پرسپوليس بازي مي‌کنم. باشگاه تلاش خود را براي حفظ اين بازيکنان انجام داد اما برخي از مسائل دست ما نبود.

پنجعلي با اشاره به اين که بازيکنان جوان پرسپوليس امسال هم مي‌توانند در ليگ پديده شوند، گفت: اين که حسيني و پولادي در تيم نماندند، تقصير کسي نبود. طبيعي است که دوست داشتيم همه بازيکنان را نگه داريم و دايي هم به اين موضوع تاکيد داشت. خود من به اين تيم کاملا اميدوارم و قول مي‌دهم اگر حاشيه‌اي وجود نداشته باشد، در سه جام مدعي هستيم‌.

سرپرست پرسپوليس درباره مذاکره با ميشل اومانيا، مدافع تيم ملي کاستاريکا، گفت: مسئولان باشگاه در حال مذاکره با مدير برنامه‌هاي اين بازيکن هستند. او يک مدافع با تجربه است که در جام جهاني هم عملکرد خوبي داشته و به دنبال اين هستيم که با حضور او خط دفاع را مستحکم کنيم. البته اين که ما به دنبال جذب يک مدافع ديگر هستيم به هيچ عنوان به معني ضعف در دفاع ما نيست، چرا که همين خط دفاعي فصل گذشته رکورد بهترين دفاع تاريخ ليگ را ثبت کرد. اما با توجه به اين که بايد در سه جام به ميدان برويم و احتمال آسيب ديدن بازيکنان وجود دارد، بايد نيمکت قوي داشته باشيم تا در طول فصل به ما کمک کند.

او در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود اين بازيکن يک ميليون دلار به پرسپوليس پيشنهاد داده، گفت: اين طور نيست. اتفاقا پيشنهادش خيلي زياد نبوده و اگر بيايد حتي از برخي بازيکنان ايراني خودمان هم کمتر پول مي‌گيرد.

پنجعلي درباره عکسي که از پيراهن فصل آينده پرسپوليس در مطبوعات منتشر شده گفت: اين پيراهن از سوي يک شرکت به باشگاه پيشنهاد شده اما هنوز به تاييد مسئولان اين تيم نرسيده است. ما از همه درباره پيراهن نظرخواهي مي‌کنيم، چرا که از نظر رواني شکل پيراهن خيلي مهم است.

سرپرست پرسپوليس همچنين درباره اين که پيراهن شماره "8" به مهدي دغاغله داده شده گفت: اين کار دليل خاصي نداشته و همه حتي خود دغاغله عاشق کريمي هستند. بعضي‌ها به دنبال چنين بحث‌هايي هستند تا از همين حالا تيم را به حاشيه ببرند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/01 11:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن