تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819066029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق ایران از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق ایران از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران بازدید کردند ساری-ایرنا- اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به همراه رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معدن و کشاورزی مازندران عصر امروز ( چهارشنبه ) از دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مازندران بازدید کردند.


به گزارش ایرنا، ˈ شمس علی معلمˈ رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران در این بازدید به اهمیت انعکاس کارشناسی فعالیت های کشاورزی اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه مازندران با تولیدات محصولات مختلف کشاورزی نقش مهمی در امنیت غذایی دارد، نقش رسانه ها عمومی در انتشار اخبار این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه برنج مازندران باید از حیث کیفیت بالا برود و برندسازی شود، تصریح کرد: با کیفیت این محصول تولیدی، ظرفیت صادراتی برنج استان ارتقا می یابد.
وی بیان کرد: مازندران از حیث گیاهان دارویی نیز دارای جایگاه مناسبی است و باید پژوهشکده گیاهان دارویی در مازندران ایجاد شود.
معلم گفت: انواع گیاهان دارویی در ییلاق استان تولید می شود و باید از این پتانسیل برای احداث پژوهشکده گیاهان دارویی ایجاد شود.
مازندران 460 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد.
بنابر این گزارش در دومین روز از این نمایشگاه دکتر ˈ ناصر مهردادیˈ مدیر کل محیط زیست مازندران ، سرهنگ ˈ قاسمیان ˈرییس راهنمایی و رانندگی مازندران ، ˈ مهدی عبوریˈ شهردار ساری ، ˈعبدالوحید فیاضی ˈ نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس و پاسدار ˈغلامرضا شریعتیˈ فرمانده سپاه ساری از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدن کردند.
مدیران و مسوولان استان مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی در توسعه استان تقدیر کردند.
نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران با 60 غرفه در محل سالن هراتی ساری تا فردا دایر است.ک/3
2585/608



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن